hortensja bukietowa

1. Data: 2009-07-25 16:02:50

Temat: hortensja bukietowa
Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam dawno temu od Zbyszka. Piękna jest, wszyscy podziwiają
i chcą "młode". Jak ją rozmnożyć? Odkład? Sadzonki zielone?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

2. Data: 2009-07-25 17:51:47

Temat: Re: hortensja bukietowa
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostałam dawno temu od Zbyszka. Piękna jest, wszyscy podziwiają
> i chcą "młode". Jak ją rozmnożyć? Odkład? Sadzonki zielone?

Sadzonki zielne,teraz.Zostaw jej dużo miejsca,rośnie wielki krzaczor,
prawie drzewo.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2009-07-26 05:56:58

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan napisał:

> Sadzonki zielne,teraz.Zostaw jej dużo miejsca,rośnie wielki krzaczor,
> prawie drzewo.

No wiem, że wielki - ogromna jest, a rozmnożyć chcę dla znajomych.
Dzięki za poradę.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

4. Data: 2009-07-27 20:03:49

Od: "Cecylia" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teraz jest najlepszy i odpowiedni moment na rozmnażanie hortensji. Oto
sposób: uciąć młodziutki odrost-powinien mieć ze 3lub 4 oczka. oberwać od
dołu te największe 2 listka, a następne 2 listka idąc w stronę "serduszka
rośliny" przeciąć w poprzek (innymi słowy zmniejszyć o połowę). Teraz w
ukorzeniacz i wsadzić do doniczki, żeby puściło korzonki, Pilnować, żeby
ziemia w doniczce nie wyschła. Ja tak ukorzeniłam.
Pozdrawiam i życzę powodzenia C.

funkia
chora róża
psia kupa na trawniku...