hot shot galliano

1. Data: 2001-09-04 09:41:46

Temat: hot shot galliano
Od: "el" <e...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie jak zrobić, zeby sie nie pomieszało?

E.
e...@h...com
ICQ 28930047

1. Data: 2001-09-04 11:38:51

Temat: Re: hot shot galliano
Od: "eXtreme" <e...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś wie jak zrobić, zeby sie nie pomieszało?

Czy jest to coś zrobione z różnych alkoholi, które trzeba nalać do kieliszka
tak, żeby się nie wymieszały? jeżeli tak, to należy wlać najpierw pierwszą
warstwę, następnie na kieliszek położyć chusteczkę do nosa (raczej nie
używana - choć to kwestia sporna), palcem zrobić dołek, tak, żeby chusteczka
zamoczyła się delikatnie w pierwszej warstwie i na tą chusteczkę lać drugi
alkohol. Potem chusteczkę wyjąć, a drinka wypić.

Sposób działa do 4-5 drinka, potem nigdy mi się nie udaje.

pozdro
eXtreme

1. Data: 2001-09-04 11:44:03

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eXtreme <e...@w...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9n2enn$57d$...@n...tpi.pl...

> [...]
> alkohol. Potem chusteczkę wyjąć, a drinka wypić.
>
> Sposób działa do 4-5 drinka, potem nigdy mi się nie udaje.

nie zabełta się przy wyjmowaniu chusteczki?
I oczywiście z materiału, nie jednorazowa...?

Wkn ;-)

1. Data: 2001-09-04 12:32:58

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:

> jeżeli tak, to należy wlać najpierw pierwszą
> chusteczka

> nie zabełta się przy wyjmowaniu chusteczki?
> I oczywiście z materiału, nie jednorazowa...?
>
> Wkn ;-)

Nie-jesli lejesz po sciance kieliszka i nie za szybko. Mysmy tak robili
z 3 warstwami- wodka, piwo, cola - chyba w tej kolejnosci? - ale za smak
nie recze-nie odwazylam sie sprobowac
pzdr
agi

1. Data: 2001-09-04 13:53:29

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik fghfgh <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

Mysmy tak robili
> z 3 warstwami- wodka, piwo, cola - chyba w tej kolejnosci? - ale za smak
> nie recze-nie odwazylam sie sprobowac

Dziwne dosyć, ja piłam tylko uboty, albo niedźwiedzie jak kto woli:
do dzbana wlać piwo i wrzucić cały kielonek żubrówki, plum. Pić z tym
kieliszkiem na dnie dzbana. Po trzech reanimacja ;-)

Wkn

1. Data: 2001-09-04 14:06:12

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:

> [...]
> do dzbana wlać piwo i wrzucić cały kielonek żubrówki, plum. Pić z tym
> kieliszkiem na dnie dzbana. Po trzech reanimacja ;-)

"moje" nazywalo sie Usmiech Boryny :)
pzdr
agi

1. Data: 2001-09-04 14:18:10

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9n2nlj$p5v$...@s...icm.edu.pl...
> Po trzech, no jak dużych?
> pozdr. Jerzy

0,5l?

Wkn ;-)

1. Data: 2001-09-04 14:19:34

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-04 14:26:12

Od: "magdary" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do dzbana wlać piwo i wrzucić cały kielonek żubrówki, plum. Pić z tym
> kieliszkiem na dnie dzbana. Po trzech reanimacja ;-)

no a "wściekłe psy"? z sokiem malinowym na spodzie, tobasco i wódką na górze
ew. zwane też "teraz polska'?

Mag

1. Data: 2001-09-04 15:08:31

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora