http://www.stich.ru/ nowe wzory

1. Data: 2003-09-16 20:49:52

Temat: http://www.stich.ru/ nowe wzory
Od: Małgosia <g...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie.
http://www.stich.ru/

Małgosia /Radom/ g...@p...ats.pl
http://www.ats.pl/~gosiaw

1. Data: 2003-09-17 09:02:06

Temat: Re: http://www.stich.ru/ nowe wzory
Od: "AniaSZ<Chorzów>" <J...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgosia" <g...@p...ats.pl> napisał w wiadomości
news:jotemvg7gomjt8k4hdk83v1fkadn4j1dh9@4ax.com...
> jak w temacie.
> http://www.stich.ru/
>
> --
> Pozdrawiam
> Małgosia /Radom/ g...@p...ats.pl
> http://www.ats.pl/~gosiaw

Fajne wzorki ale nie umiem sobie ich scignąc? czy tylko ja mam takie
problemy?
pozdrawiam
AnnaSZ

1. Data: 2003-09-17 11:56:52

Od: "" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> AnnaSZ
>
> ania, musisz sie tam zarejestrowac co jest bardzo proste, w tym celu jak juz
masz otwarty upatrzony obrazek to po nim klikasz na na to podkreslone po prawej
stronie (podkreslone slowo, plik do sciagniecia) pokazuje ci sie strona w
ktorej w gornej czesci masz forme do wypelnienia, w pierwsza kratke wpisujesz
swoje imie, w druga e-mail(prawdziwy) w trzecia skad jestes i klikasz na thanks
i teraz nie pamietam juz dokladnie, albo pokaze ci sie odrazu haslo (same
cyfry) albo przesla ci je na e-mail - to juz sie sama zorientujesz
potem jak bedziesz chciala sciagac pliki to postepujesz tak samo, tylko nie
wpisujesz juz swoich danych tylko od razu haslo, sciaga sie bardzo szybko
a, jest ograniczenie, na dobe mozna bodajze sciagnac trzy obrazki, gdyby ci w
czasie sciagania kolejnych plikow do jakiegos obrazka wyskoczylo serwer is busy
to poczekaj chwile i probuj jeszcze raz
mam nadzieje ze cos z tego zrozumialas, jak nie to daj znac na priv cos
poradzimy

milego dnia, aga

1. Data: 2003-09-17 11:59:10

Od: "Milena" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajne wzorki ale nie umiem sobie ich scignąc? czy tylko ja mam takie
> problemy?
> pozdrawiam
> AnnaSZ

Musisz się u nich zarejestrować. Jak klikniesz na "ściągnij" pod obrazkiem,
wyskoczy Ci ramka, gdzie musisz wpisać swoje dane: imię, e-mail, kraj.
Później 'enter' i oni przysyłają potwierdzenie rejestracji na podany przez
Ciebie mail z przypisanym Ci hasłem. Klikasz tam, gdzie Ci każą i juz możesz
ściągać, wpisując hasło. Pozdrawiam.

Milena

1. Data: 2003-09-17 17:26:51

Od: "AniaSZ<Chorzów>" <J...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to poczekaj chwile i probuj jeszcze raz
> mam nadzieje ze cos z tego zrozumialas, jak nie to daj znac na priv cos

Dziękuje bardzo za pomoc ! Na was zawsze można liczyc ,mój chłopak sie tym
zajmie :)
pozdrawiam
AnnaSZ

Kto ma...