hydrangea macrophylla variegata

1. Data: 2004-12-15 18:52:25

Temat: hydrangea macrophylla variegata
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oddam pół królestwa i rękę królewny ( lub wypożyczę księcia ;-)) za
hortensję ogrodową w wersji pstrej !!!

Serdecznie Miłka

PS.: Dorzucę godzinę jazdy na własnym rumaku ;-)

2. Data: 2004-12-15 19:31:51

Temat: Odp: hydrangea macrophylla variegata
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka <m...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cpq1di$klj$...@n...news.tpi.pl...

> PS.: Dorzucę godzinę jazdy na własnym rumaku ;-)

No to ja dorzucam dwie godziny jazdy własnym pociągiem. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

3. Data: 2004-12-15 20:08:08

Temat: Re: hydrangea macrophylla variegata
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Oddam pół królestwa i rękę królewny ( lub wypożyczę księcia ;-)) za
> hortensję ogrodową w wersji pstrej !!!
>
> Serdecznie Miłka
>
> PS.: Dorzucę godzinę jazdy na własnym rumaku ;-)

Ja chcę tylko księcia. Rumaka i królewnę sobie mogę odpuścić. Dopisz to do
miodunek i zanotuj gdzieś, żebyś wiosną pamiętała :)

Piozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2004-12-15 20:46:52

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja chcę tylko księcia. Rumaka i królewnę sobie mogę odpuścić. Dopisz to do
> miodunek i zanotuj gdzieś, żebyś wiosną pamiętała :)
>
> Piozdrawiam
> Kaśka

Ok, już zapisuję.
Powiem Wam że nawet szybko poszło. Pewnie zaważył tutaj "królewicz" ;-)
Zaraz mu powiem ... hehehe

Serdecznie Miłka

5. Data: 2004-12-15 22:13:59

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Dec 2004 21:08:08 +0100, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Ja chcę tylko księcia.

Czy jest coś co moze konkurować z księciem? O ile się nie mylę przyszczaty
był, wybrakowany znaczy się;)

A tak swoją drogą Miłko to stręczycielstwo:D

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2004-12-16 08:02:35

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Wed, 15 Dec 2004 21:08:08 +0100, Katarzyna Tkaczyk napisał(a):

> Czy jest coś co moze konkurować z księciem? O ile się nie mylę przyszczaty
> był, wybrakowany znaczy się;)

A czy o akurat ten książe ma być? Czasu dużo Miłka bedzie miała czas
przystojnego poszukać ;)

> A tak swoją drogą Miłko to stręczycielstwo:D

Oj tam zaraz stręczycielstwo, przysługa koleżeńska :)))

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2004-12-16 09:24:57

Od: Antoni Konitz <a...@a...chem.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie warto sie z nia meczyc - co roku ostro przymarza.

Antoni Konitz

8. Data: 2004-12-16 10:17:07

Od: "TereniaR" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie warto sie z nia meczyc - co roku ostro przymarza.
>
>Antoni Konitz

Dla mnie warto,tyle że trzymam ją w donicy i na zimę idzie do piwnicy:-}
Kasia może się wypowie ,jak u niej znosi zimy??

Pozdrawiam TeresaR
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

9. Data: 2004-12-16 14:51:08

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TereniaR" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dla mnie warto,tyle że trzymam ją w donicy i na zimę idzie do piwnicy:-}
> Kasia może się wypowie ,jak u niej znosi zimy??

Przemarza tak samo jak u Pana Antoniego, ale jej nie okrywałam. W sumie dośc
ładna z liści dlatego ją mam :)

Pozdrawiam
Kaśka

10. Data: 2004-12-16 15:21:09

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy o akurat ten książe ma być? Czasu dużo Miłka bedzie miała czas
> przystojnego poszukać ;)

Tak po prawdzie myślałam o osobistym własnym księciu, z krwi i kości,
ale jeszcze się Go o to nie pytałam ;-)

Serdecznie Miłka

PS.: Ale powinien się zgodzić, w końcu płyną z tego same przyjemności
:-)))

Oddam gratis.
pigwa
RE: Technika sępienia-zdjęcia