i ja co roku to samo :)

11. Data: 2005-04-18 16:23:59

Temat: Re: i ja co roku to samo :)
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
news:4263A834.EAE8E6C7@metal.agh.edu.pl...
> "Ewa Szczęśniak" wrote:

> Ty jej tak nie mobilizuj, daj innym szansę.
> To tak, jakbyś zapraszała olompijczyka na zawody okręgowe.
> Człowiek się namęczy, a taki olimpijczyk jednym palcem...
> Choćby takie przylaszczki - chuchałem, dmuchałem i wypuściła
> pięć kwiatków. A Katka... rzuca od niechcenia kwiatkami siedmioma czy
> ośmioma. I tak ze wszystkim. Co by człowiek nie wymyślił,
> to Katka już powiesiła, albo zaraz powiesi... ładniejsze.

Hmm....z tymi przylaszczkami to polemizowałabym, kilka godzin temu
zdołowałam się, przy zatwierdzaniu, Twoją H. n. Alba, moja zaczęła kwitnąć i
jednocześnie więdnąć, ten jeden kwaitek na fotce to tylko tyle co mogłam
zobaczyć :(((

> To może niech Ona się jeszcze trochę spóźnia, dając satysfakcję innym...
> przez parę godzin lub dni.

Spóźniona, spóźniona jestem, niektóre kwiaty już dawno przekwitły :))

> Zdystansowany Krzysztof

Zaraz mnei tulipanami zdystansujesz i trochę ciekawostek na które mi ślinka
cieknie też posiadasz :))) Tak więc jest po równo ;)

Pozdrawiam
Kaśka

12. Data: 2005-04-18 16:26:43

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> A czemu ja ich nie widze we wiadomym miejscu?
> Sie pytam? :-)
> Nie leseruj :-)

A nie wiszą, bom juz ogłupiała, które przylaszczki są które. Problem z H.x
media i H. trassylvanica. Czy spec od roślinek mógłby coś podpowiedzieć? :))

Pozdrawiam
Kaśka

13. Data: 2005-04-18 17:54:14

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesława Mossakowska" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:0816.000001ce.4263dc2c@newsgate.onet.pl...

> U mnie niektóre są znacznie mniejsze.WidziaLam coś dla siebie.
> kiedy dostanę spis roślinek?
> Pozdrawiam serdecznie p. Wiesia

Witam Pani Wiesiu :)))
Spis będzie jak będzie zrobiony, ale na fotkach to prawie wszytsko co mam
:))
I na priv poprosze co dla Pani tam jest ciekawego ;))

Pozdrawiam
Kaśka

14. Data: 2005-04-18 18:12:57

Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

Moje tegoroczne fotki można sobie pooglądać tutaj
>http://www.softel.com.pl/~kattka/g al1/index.html :))
>
>Pozdrawiam
>Kaśka

Wspaniałości:)
Nie sądziłam że Twoje miodunki są równie piękne z kwiatów jak z liści...
Nie podejmuje się oceniać przylaszczek 1 Liga!!!

pozdrawiam
SylwiaS

ps.moge Ci podesłać zdjęcie do określenia nazwy?

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

15. Data: 2005-04-18 18:13:25

Od: "Wieslawa Mossakowska" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :))
> I na priv poprosze co dla Pani tam jest ciekawego ;))

Z kwiatków wiosennych chciałabym: euphorbia cyparisas "Fans Ruby", corydalis
cava, galanthus nivalis "Flore Pleno", hepatica nobiles różową poj. i pelna.
Wybiorę się do pani w maju, czy będzie pani w Gdańsku na kiermaszu
Mam bardzo duż nowych kwiatków, że przytoczę np. morisia monanthos, 2 pratie,
lagotis stolonifera itd...
Pozdrawiam
Wiesia

16. Data: 2005-04-18 19:03:27

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cava, galanthus nivalis "Flore Pleno", hepatica nobiles różową poj. i pelna.
> Wybiorę się do pani w maju, czy będzie pani w Gdańsku na kiermaszu

No skoro Wy już tak publicznie...zostaw może co nieco dla reszty sępów,
proszę! :D

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2005-04-18 19:54:08

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia S" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kasia wrote:
>

> Wspaniałości:)
> Nie sądziłam że Twoje miodunki są równie piękne z kwiatów jak z liści...
> Nie podejmuje się oceniać przylaszczek 1 Liga!!!

Ta pierwszqa liga ledwo zipie niestety, nie lubią mnie przylaszczki, a te co
ładne po prostu niedawno dostane, nie zdązyły zmarnieć ;))

> ps.moge Ci podesłać zdjęcie do określenia nazwy?

Oczywiście czekam :))

Pozdrawiam
Kaśka

18. Data: 2005-04-19 08:25:26

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisała:

> Zaraz mnei tulipanami zdystansujesz i trochę ciekawostek na które mi ślinka
> cieknie też posiadasz :)))
Z tulipanów w tym roku najokazalsza będzie upasiona nornica ;-(
Pomimo koszyków, żre równo co atrakcyjniejsze odmiany.
A na inne ciekawostki zapraszam!
Krzysztof

19. Data: 2005-04-19 12:35:50

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Katarzyna Tkaczyk napisała:
>

> Z tulipanów w tym roku najokazalsza będzie upasiona nornica ;-(
> Pomimo koszyków, żre równo co atrakcyjniejsze odmiany.
> A na inne ciekawostki zapraszam!

W takim razie pozdrowienia dla nornicy, niech jej te cebulki bokiem wyjdą ;)
Szkoda, że ja z tej północy wszędzie mam daleko :)

Pozdrawiam
Kaśka

20. Data: 2005-04-19 16:47:02

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie pozdrowienia dla nornicy, niech jej te cebulki bokiem wyjdą ;)
> Szkoda, że ja z tej północy wszędzie mam daleko :)
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Moje nornice (te za płotem, bo przed strzeże kocica) objadaja sie
liliami - więc per analogia niewinne one są.
A daleko wszędzie (jak ta czarownica) mam ja.
michalina

przesadzilem winorosl
Chory Deren bialy Sibirica
Paprocie... kto doradzi....
Co to za trawa
Drzewa o rozłozystych koronach dające cień.