i jeszcze o kozaki... (Wawa)

1. Data: 2006-12-01 03:19:53

Temat: i jeszcze o kozaki... (Wawa)
Od: "Ola" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze jedno pytanie do dziewczyn z Warszawy. Poszukuje kozakow
ZAMSZOWYCH, brązowych lub czarnych na płaskim, lub prawie płaskim obcasie, z
okrągłym noskiem. Niby sprawa wydaje sie prosta, ale tylko dopoki nie
zacznie sie szukac kozakow bez: ćwieków, dziurek, pasków i wielu klamerek
dookola, bez haftowanych kwiatkow i innych aplikacji, bez łańcuszków no i
wszechobecnych futrzanych obszyć.
Może ja i jestem niemodna, ale czy to tak wiele chciec znalezc w miare
proste kozaki? Staram sie nie przesadzac - jedna, spokojna klamerka na gorze
moze byc, jakis drobny inny detal takze... Na przyklad podobaja mi sie
przeszycia jasniejsza nitka, takie wzdluz calego buta... Ale ogolnie but ma
byc PROSTY!

Znalazlam przesliczne kozaki tego typu w Arkadii, w sklepie na lewo od
Sephory (nie pamietam jak sie nazywa i czy jest na gorze czy na dole ;-)) )
No tylko ze sa wylacznie w kolorze jasniutko bezowym...

Ma ktos jakis pomysl gdzie molgabym znalezc to czego szukam? W gre wchodza
wszystkie opcje - od KDT po drogie sklepy, jestem juz mocno zdesperowana
;-))

2. Data: 2006-12-01 06:35:43

Temat: Re: i jeszcze o kozaki... (Wawa)
Od: "Asia" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje kozakow
> ZAMSZOWYCH, brązowych lub czarnych na płaskim, lub prawie płaskim obcasie,
> z okrągłym noskiem.

Witam
co prawda nie jestem z Warszawy ale może Ci pomogę , ja kozaki które
opisałaś z lekko innym noskiem kupiłam na allegro wyglądają tak
http://www.allegro.pl/item140577623__beauty_simple_r
ozm_38.html

nie jestem związana ze sprzedającą :-)

pozdrawiam Asia

3. Data: 2006-12-01 17:54:05

Od: "Ola" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> co prawda nie jestem z Warszawy ale może Ci pomogę , ja kozaki które
> opisałaś z lekko innym noskiem kupiłam na allegro wyglądają tak

No tylko że niestety nie działą już ten link... A chętnie bym zobaczyła...

4. Data: 2006-12-01 17:57:49

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
>I jeszcze jedno pytanie do dziewczyn z Warszawy. Poszukuje kozakow
>ZAMSZOWYCH, brązowych lub czarnych na płaskim, lub prawie płaskim obcasie,
>z okrągłym noskiem.

Ja mam z tego typu takie od Rylko
http://www.allegro.pl/item146750028_rylko_swietne_we
lurki_teraz_taniej_.html
Rzemyk nie jest tam na stale, mozna go nosic, albo wyjac, do tego sa
niesamowicie wygodne, jak na plaskim obcasie i zero niewygody i otarc nowego
buta, bo skorka jest mieciutka.

--
pozdr,
ewka

5. Data: 2006-12-01 19:33:47

Od: "Asia" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A chętnie bym zobaczyła...

może z tym będzie lepiej :-)
http://www.allegro.pl/item138438490__beauty_simple_.
html

Asia

6. Data: 2006-12-01 21:26:30

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A chętnie bym zobaczyła...
>
> może z tym będzie lepiej :-)
> http://www.allegro.pl/item138438490__beauty_simple_.
html

O Matko, tylko nie te buty! Rozlatują się po paru miesiącach, a można trafić,
jak ja, na skandalicznie poklejoną parę i chrzanić się potem z wymianą etc.
Zdaje się, że ta pani sama je robi tylko nie wychodzą jej jeszcze podeszwy - i
to nie tylko moja opinia. Naprawdę, dwa razy próbowałam i dwa razy się
zawiodłam, a koleżance na konferencji odpadła podeszwa:)

Kaśka

7. Data: 2006-12-02 07:22:24

Od: "Asia" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podeszwy - i to nie tylko moja opinia. Naprawdę, dwa razy próbowałam i dwa
> razy się zawiodłam, a koleżance na konferencji odpadła podeszwa:)

To masz jakieś złe doświadczenia , ja jedne tego typu od tej osoby noszę już
kolejny sezon tzn przeżyły jesień-wiosnę i teraz kolejna jesień i nic z tego
co piszesz nie ma miejsca , oczywiście są zniszczone ale to od normalengo
użytkowania może po prostu mam więcej szczęścia :-)

pozdrawiam Asia

8. Data: 2006-12-02 09:03:34

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co piszesz nie ma miejsca , oczywiście są zniszczone ale to od normalengo
> użytkowania może po prostu mam więcej szczęścia :-)

Chyba masz rację z tym szczęściem, ale trzy wadliwe pary na trzy jakie widziałam
to dla mnie dyskwalifikacja. Fakt, że buty są bardzo ładne i dlatego skusiłam
się na drugą parę, ale to był mój ostatni raz:)

Pozdrawiam
Kaśka

9. Data: 2006-12-03 12:35:17

Od: "Ola" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

http://www.allegro.pl/item138438490__beauty_simple_.
html

Dziekuje za pomoc, ale to kurcze jeszcze nie jest to... I nawet nie potrafie
napisac w czym rzecz... Maja byc takie mhmmm... bardziej pasujace do stylu z
Reserved na przyklad, niz do rzeczy bardzo eleganckich... Ale serdecznie
dziekuje!

10. Data: 2006-12-03 12:37:42

Od: "Ola" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> Rzemyk nie jest tam na stale, mozna go nosic, albo wyjac, do tego sa
> niesamowicie wygodne, jak na plaskim obcasie i zero niewygody i otarc

Mhhmmm, te już lepsze ;-)) Chyba sie im nawet przygladalam juz, tylko nie
zalapalam, ze rzemyk mozna wyciagnac... Ten obcas tez troche mi sie nie
podoba, no ale moze nie mozna miec wszystkiego...

podkłady MF i inne...
Gdzie tani fryzjer w Warszawie na Ursynowie
MI5 Persecution: Interception of Communications Tribunal Denies
MI5 Persecution: A letter from MI5
MI5 Persecution: Buerk and Lewis deny their spying