i makowiec ukradł!! wstętny elf

1. Data: 2001-11-25 00:19:39

Temat: i makowiec ukradł!! wstętny elf
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/makowiec.ht
http://wigilia.pl/?mid=400002&id=48
i już więcej nie będę chodzić po stronie złodzieja...
--
Joanna załamana :-(((
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-25 00:31:20

Temat: Re: i makowiec ukradł!! wstętny elf
Od: "Don Pablo" <c...@d...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/makowiec.ht
> http://wigilia.pl/?mid=400002&id=48
> i już więcej nie będę chodzić po stronie złodzieja...

Tak właśnie...
...grafikę ma nieco "ładniejszą" - szkoda, że są to poskanowane widokówki...
O! Widzę też link: Przepisy -> Zaproponuj przepis. W razie czego będzie, że
to niby "ktoś" Twoje przepisy tam umieścił...

> Joanna załamana :-(((

Głowa do góry!
Twoja strona i tak jest fajniejsza!

Pozdrawiam
Don Pablo

1. Data: 2001-11-25 00:34:07

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Pablo" <c...@d...pl.eu.org> napisał w wiadomości
..

> [...]
że
> to niby "ktoś" Twoje przepisy tam umieścił...

Dzięki... Już mi lepiej :-)))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-26 16:39:50

Od: "DanaB" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9tpdfv$nik$1@news.onet.pl...
> http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/makowiec.ht
> http://wigilia.pl/?mid=400002&id=48
> i już więcej nie będę chodzić po stronie złodzieja...
> [...]
Ja tez sciagam i umieszczam na moim serwisie Wasze przepisy, ale ZAWSZE
podaje od kogo pochodza, emila i zawiadamiam(!)zainteresowanych, ze
zamierzam ich przepis wykorzystac.
Elf M, z moich stron "zywcem " sciagnal keks - ten z konfitura z pigwy
http://www.kuchnia.kom.pl/DiD/keks.html , sledz po slowiansku
http://www.kuchnia.com.pl/DiD/ryby_sledzie.html#slow
ianski i sledzie
wandowe http://www.kuchnia.com.pl/DiD/ryby_sledzie.html#wand
owe , zapiekane
filety wg Agaty Miłek http://www.kuchnia.com.pl/DiD/ryby.html#agataryba i
jeszcze 3/4 innych rybnych przepisów. Kompoty wigilijne, mak do kluseczek,
kluseczki (tzw kociorubki) - a potem zapytal : a co to jest DiD?
Pamietasz? Lubie elfy, ale chyba nie wszystkie.
DanaB
www.kuchnia.kom.pl

1. Data: 2001-11-26 17:10:07

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DanaB" <d...@n...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kluseczki (tzw kociorubki) - a potem zapytal : a co to jest DiD?
> Pamietasz? Lubie elfy, ale chyba nie wszystkie.

Ja jeszcze pamiętam, ze podałaś na jakich warunkach mogą te przepisy
isieć - minął już chyba z tydzień i nic... się nie zmieniło.
Moje przepisy już są odkasowane z ich strony... po wymianie prywatnie
korespondencji... Hmm... ciekawe czy z Twoimi coś się zmieni i po jakim
czasie... A swoją drogą to jest ciut dowartościowujące, że to co piszemy,
jest takie dobre, że warto to kraść...
A swoją drogą znalazłam Twoje przepisy jeszcze gdzieś w sieci...
np. makowiec z sernikiem:
http://www.5lo.slupsk.ids.pl/swieta/christmas/potraw
y/menu19.html
do porównania z http://www.kuchnia.com.pl/DiD/makser.html
Pozwalałaś?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-26 17:27:04

Od: "DanaB" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A swoją drogą znalazłam Twoje przepisy jeszcze gdzieś w sieci...
> [...]
A to nie jest moj przepis tylko z "Mojego gotowania " nr 11(12) - podpisane,
mogli sie nie pytac.

DanaB

1. Data: 2001-11-26 19:41:10

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9ttt2i$6qs$...@n...onet.pl...

> A swoją drogą znalazłam Twoje przepisy jeszcze gdzieś w sieci...
> np. makowiec z sernikiem:

A wiesz, że ja po tym wszystkim poleciałam na stronę wigilijną i już prawie
myślałam, ze czerwona kapusta z rodzynkami i sernik na makowcu sa moje, ale
się zagolopowałam (na szczęście) :-))
A w ogóle to głupia sprawa z tym zawłaszczaniem przepisów się zrobiła.

Wkn

1. Data: 2001-11-26 20:43:38

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
ale
> się zagolopowałam (na szczęście) :-))
> A w ogóle to głupia sprawa z tym zawłaszczaniem przepisów się zrobiła.

Szczerze mówiąc... jestem zadowolona, że moich tekstów już tam nie ma, ale
czuję niesmak dalej :-(
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-27 08:20:11

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DanaB <d...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
y/menu19.html
> A to nie jest moj przepis tylko z "Mojego gotowania " nr 11(12) - podpisane,
> mogli sie nie pytac.

Ciekawi mnie tylko, czy ktos probowal upiec ten makowiec z sernikiem,
stosujac sie scisle do przepisu?
Te 125 dkg masla w masie makowej i 250 dkg masla w masie serowej sa
... wprost powalajace z nog!

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-11-27 08:48:02

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> stosujac sie scisle do przepisu?
> Te 125 dkg masla w masie makowej i 250 dkg masla w masie serowej sa

Podpuszczasz mnie?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Babę drożdżową też efl ukradł!!!
wkurzyłam się na elfa złodzieja!!!
Mikrofalówka jako zabijacz wątróbek... ;-)))
chinski paczek z lodem
Nowa - biję sie w piersi i ...