i tak się tylko pochwale przy okazji

21. Data: 2013-04-15 13:13:23

Temat: Re: i tak się tylko pochwale przy okazji
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
news:516bb1b3$0$1267$65785112@news.neostrada.pl...

> :PPPPPPPPPPP dzięki :)))))))
> dla mnie już sam fakt, że ktoś kto sam recenzował poezję uznał, iż moje
> pisanie zasługuje by posłać je do kogoś takiego, to już sukces.
>
> w realu przyznałam sie tylko trzem osobom. bo nadal nie mogę
> uwierzyć. w szoku jestem. :)))) sama w życiu bym się nie zdobyła
> na odwagę by startować w jakichś konkursach de facto poddawać się
> ocenie a tu mi się trafiło na skróty :)
>
> dalej to co będzie. ja juz osiągnęłam coś ważnego

Ale to tak dziala. Co ma wisiec nie utonie. Nagroda przychodzi czesto mimo
(braku) staran o nia. Wiem cos o tym :-)

22. Data: 2013-04-15 13:27:47

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-15 13:10, Ghost pisze:

> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> yeap
> http://cache.gizmodo.com/assets/images/4/2008/01/med
ium_mechanical-head-2_54.jpg
zafsze przypuszczałam ze jestes przystojniak, ale
żeby asz tak...

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

23. Data: 2013-04-15 13:29:46

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-15 13:13, Ghost pisze:

> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> Ale to tak dziala. Co ma wisiec nie utonie. Nagroda przychodzi czesto
> mimo (braku) staran o nia. Wiem cos o tym :-)
dawaj pochwal się!! no koleżankom się nie pochwlisz!!!
no nie bądź jak twojego ojca dzieci!! dawaj ghościk

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

24. Data: 2013-04-15 13:47:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

ium_mechanical-head-2_54.jpg
> zafsze przypuszczałam ze jestes przystojniak, ale
> żeby asz tak...

Dzieki. Dlugo cwiczylem ten usmiech. Oplacilo sie.

25. Data: 2013-04-15 13:56:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dawaj pochwal się!! no koleżankom się nie pochwlisz!!!
> no nie bądź jak twojego ojca dzieci!! dawaj ghościk

Nieno. Ja nie artystycznie. Choc niektorzy twierdza, ze informatyka to
sztuka, No w pewnym sensie tak jest. Wypracowac np. dobry interfejs czy work
flow nie jest latwo - jak uczy doswiadczenie z roznych serwisow. Po prostu
pracujem i odczuwam realne docenianie - bez walki o klienta itp. Samo sie
dzieje :-). Dream job.

26. Data: 2013-04-15 15:13:28

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-15 13:47, Ghost pisze:

> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

>>> http://cache.gizmodo.com/assets/images/4/2008/01/med
ium_mechanical-head-2_54.jpg

> Dzieki. Dlugo cwiczylem ten usmiech. Oplacilo sie.

i to oczy f kolorze młodego wina

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

27. Data: 2013-04-15 15:16:38

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-15 13:56, Ghost pisze:

> [...]
> sztuka, No w pewnym sensie tak jest. Wypracowac np. dobry interfejs czy
> work flow nie jest latwo - jak uczy doswiadczenie z roznych serwisow.
nie bardzo rozumiem po jakiemu ty do mnie piszesz, ale co tam...

> Po prostu pracujem i odczuwam realne docenianie - bez walki o klienta itp.
> Samo sie dzieje :-). Dream job.
i o to chyba chodzi by robić coś co cie spełnia

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

28. Data: 2013-04-15 15:32:12

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

ium_mechanical-head-2_54.jpg

> i to oczy f kolorze młodego wina

moja bardzo wielka...

29. Data: 2013-04-15 15:45:46

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-04-14 23:37, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

Łał!

> Piszesz od serca, pięknie- a na zewnątrz jesteś głupią, przestraszoną
> cipą. Ja piszę do Ciebie- i to w ten sposób- bo i tak Cię lubię, mimo
> bycia...sama wiesz kim:-). Nie, nie spodziewam się, że mnie polubisz-
> musiała byś "przejść samą siebie"- a to się ludziom rzadko zdarza....a
> większości nigdy. Czy Ty kiedyś przeszłaś samą siebie?

Łał!!!

rozdzióbiona

30. Data: 2013-04-15 15:51:25

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2013-04-14 23:37, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
>
> Łał!

> Łał!!!

W kwestii formalnej: pisze się "łał" czy "wow"?

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Ludzie dojrzewają
Nienawidzą i kradną
Wymiar bez Wiary
Antysemityzm bez Żydów.
Czy jak zaczną strzelać pojmiecie czym jest chore buractwo?