i wirus przydusil

21. Data: 2020-04-30 14:29:32

Temat: Re: i wirus przydusil
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Tera takie czasy, ze wszystko pod kluczem!
>
> //a jak by siem takie Wildschweinherde do osrodka dla azylantow wybralo,
> to byla by afera miedzynarodowa, czy by nie bylo...?

Te zwierzece osrodki zwa sie od poczatku Wildschweingehege i
Urwildpferdgehege, a wiec rezerwaty, ogrodzone czesci lasu, do ktorych
wstep maja tylko pracownicy lesni, a gawiedz moze wlazic na mostki lub
chodzic/jezdzic wokol plota i sie gapic.

Btw. Mamy w miescie 233 zarazonych, a w okregu 200. Zadnych nowych
przypadkow. Przejezdzalem rowerem kolo test centrum i wspolczulem paru
facetom, ktorzy stali i czekali na klientow. Wiekszy ruch mieli jak
staly tam namioty dla Syryjczykow.
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

22. Data: 2020-04-30 23:37:37

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> och dziecko, poszukaj co to jest wĄtpia
> ---
> znajdziesz sam jak oderwiesz siem niemowlaczku od smoczka ;P

ignorancja nie jest ci przyjacielem
---
twoja jak najbardziej ;P
Niech Ci Bog Blogoslawi
Wszystkim Co Najlepsze ;)

23. Data: 2020-04-30 23:56:48

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-30 14:29, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> przypadkow. Przejezdzalem rowerem kolo test centrum i wspolczulem paru
> facetom, ktorzy stali i czekali na klientow. Wiekszy ruch mieli jak

Szkoly i przedszkola otwarte...?

//frau prezes pedziala juz co o koncu epidemi?

24. Data: 2020-05-01 01:25:24

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 30.04.20 um 23:56 schrieb Izaura:

> Szkoly i przedszkola otwarte...?
>
> //frau prezes pedziala juz co o koncu epidemi?

U nas premier rzadzi, a nie Mutti. On cos tam rozluznia, przestrzega...
Koscioly otworzy, fryzjernie, ksiegarnie i place zabaw. Bede mogl robic
trening, pojsc na piwo i moze w lecie pojechac na urlop.

https://www.lebensraum-burg.de/Wanderfalke/Webcam (bardzo zarloczne male
bestie)

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/49810556272/i
n/album-72157714010821821/
(an kellerbier un a weckla)

25. Data: 2020-05-01 06:27:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/04/2020 o 22:37, m...@g...com pisze:

> ignorancja nie jest ci przyjacielem
> ---
> twoja jak najbardziej ;P
> Niech Ci Bog Blogoslawi
> Wszystkim Co Najlepsze ;)

ja na pewno nie jestem ci przyjacielem

--
gazebo

26. Data: 2020-05-01 22:57:55

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-01 01:25, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> Koscioly otworzy, fryzjernie, ksiegarnie i place zabaw. Bede mogl robic
> trening, pojsc na piwo i moze w lecie pojechac na urlop.

A czy juz cos wiadomo, czy to Microsoft przejal IG Farben, czy
odwrotnie...?

https://www.wz.de/politik/ausland/bill-gates-lobt-me
rkel-in-der-corona-krise_aid-50262341

"Kritik an Trump : Bill Gates lobt Merkel in der Corona-Krise"

Merkel versuche, ,,eine Führungsfigur und eine klare Stimme" in
Deutschland zu sein, sagte Gates der ,,Frankfurter Allgemeinen Zeitung"
(Montag). Zugleich forciere sie globale Anstrengungen mit Ländern wie
Frankreich. Ganz anders beurteilte Gates die amerikanische Regierung,
der er schwere Versäumnisse im Umgang mit der Corona-Krise vorwarf.
,,Gerade in den Vereinigten Staaten hatte das Testen nicht die nötige
Priorität", bemängelte Gates. Er kritisierte zudem, dass die Regierung
von US-Präsident Donald Trump keine klaren Anweisungen bei der Frage der
Lockerungen von Einschränkungen im öffentlichen Leben gebe.

Gates engagiert sich seit Jahren für eine bessere Gesundheitsversorgung
in der Welt und hatte nach der Ebola-Epidemie gewarnt, dass die Welt
nicht auf den nächsten Ausbruch vorbereitet sei. In der Corona-Krise
meldet er sich immer wieder öffentlich zu Wort. Die Stiftung von Bill
Gates und seiner Frau Melinda unterstützt den Kampf gegen die Pandemie
mit Millionen. Mit den Mitteln soll unter anderem die Entwicklung von
Diagnosesystemen, Behandlungsmethoden und Impfstoffen gefördert werden.
Gates rechnet damit, dass etwa in 18 Monaten ein Impfstoff gegen das
neuartige Virus verfügbar sein könnte."

27. Data: 2020-05-02 20:13:35

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/UQU-9Rw1jf4

https://tinyurl.com/y8elb2nh

28. Data: 2020-05-02 23:08:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> ignorancja nie jest ci przyjacielem
> [...]
Tym lepiej. Przynajmniej szczerze ;)
Jeszcze wiecej blogo-slawienstwa wiec zycze! :D
O chrzescijanskiej milosci nieprzyjaciol
zapewne niewiele wiesz ale siem dowiesz.
Juz ja siem o to [PO]staram! ;)

29. Data: 2020-05-03 04:32:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/05/2020 o 22:08, m...@g...com pisze:

> [...]
> Jeszcze wiecej blogo-slawienstwa wiec zycze! :D
> O chrzescijanskiej milosci nieprzyjaciol
> zapewne niewiele wiesz ale siem dowiesz.

jestes po prostu glupi

--
gazebo

30. Data: 2020-05-03 04:43:34

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-02 20:13, Sylvio Balconetti wrote:

n/album-72157714010821821/

rkel-in-der-corona-krise_aid-50262341

> https://youtu.be/UQU-9Rw1jf4
>
> https://tinyurl.com/y8elb2nh

Tak myslalem... ze nic w temacie...

//to tlumaczenie z googla, calkiem das gut!

,,Krytyka Trumpa: Bill Gates chwali Merkel w kryzysie koronowym"

Merkel stara się być ,,liderem i czystym głosem" w Niemczech, powiedział
Gates ,,Frankfurter Allgemeine Zeitung" (poniedziałek). Jednocześnie pcha
globalne wysiłki z krajami takimi jak Francja. Gates ocenił rząd
amerykański zupełnie inaczej, oskarżając go o poważne zaniedbanie w
związku z kryzysem w Koronie. ,,Testy nie były priorytetem, szczególnie w
Stanach Zjednoczonych", narzekał Gates. Skrytykował także, że rząd
prezydenta USA Donalda Trumpa nie udzielił jasnych instrukcji w kwestii
łagodzenia ograniczeń w życiu publicznym.

Gates od lat angażuje się w lepszą opiekę zdrowotną na świecie, a po
epidemii wirusa Ebola ostrzegł, że świat nie jest gotowy na kolejny
wybuch epidemii. W czasie kryzysu w Koronie wygłasza publiczne
oświadczenia. Fundacja Billa Gatesa i jego żony Melindy wspiera miliony
w walce z pandemią. Fundusze przeznaczone są między innymi na promowanie
rozwoju systemów diagnostycznych, metod leczenia i szczepionek. Gates
przewiduje, że szczepionka przeciwko nowemu wirusowi może być dostępna
za około 18 miesięcy. "

A moze to joint venture IG Farben i Microsoftu...?

O! I juz wiadomo na co byl covid! Zebys siem dal zaszczepic na...EBOLE!
5G, 60 GHz, Oxygen Absorption, You, and Coronavirus
Szczepionki? Jak najszybciej! Nawet za cene zdrowia i zycia ochotnikow...
Testy som do bani. Wszystkie! Experty juz przyznajom...
Przegieli z przykrecaniem covid-sruby