katalog wrzosów

1. Data: 2005-07-16 09:17:42

Temat: katalog wrzosów
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Z adresu http://www.wrzosowisko.pl/wolski_katalog.pdf można ściągnąć katalog
z 81 odmianami wrzosów. Przydatne dla projektujących wrzosowiska.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

2. Data: 2005-07-16 09:30:53

Temat: Re: .. i wrzośców
Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> z 81 odmianami wrzosów

... i wrzośców, tam są wrzosy i wrzośce

3. Data: 2005-07-17 18:30:20

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:dbak2i$na1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> ... i wrzośców, tam są wrzosy i wrzośce

Piękności !
napewno się skuszę :-)) szczególnie, że słońca u mnie nie brakuje, tylko jak
tu wybrać z takiej bogatej oferty ?
Czy wszystkie odmiany są całkowicie mrozoodporne?
pozdrawiam, Bogda

4. Data: 2005-07-18 07:31:24

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wszystkie odmiany są całkowicie mrozoodporne?

Wrzosowate nigdy nie są całkowicie mrozoodporne. Podczas zakupu musisz
zwrócić uwagę na pochodzenie roślin. Te które zostały wyhodowane u nas są
bardziej odporne od holenderskich. Mrozoodporność zwiększa również mikoryza.
Czyli w pierwszych latach najlepiej rośliny przykryć.
Te odmiany, które są w katalogu były uprawiane w szkółce ojca. Wszystkie
zimują bez okrycia. To powinno, choć nie musi, zapewnić im stosunkowo dużą
mrozoodporność. Z moich własnych doświadczeń wynika, że najlepiej zimują
wrzosy z zielonymi liśćmi.

> Piękności !

:-)

5. Data: 2005-07-18 12:10:44

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:dbflqf$39$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> mrozoodporność. Z moich własnych doświadczeń wynika, że najlepiej zimują

Dzięki :-)

Kiedy spiszę sobie to co mi najbardziej odpowiada poproszę o weryfikację.
Myślę, że napiszę jeszcze na priv, jednak nie prędzej niż za tydzień albo i
dwa :-(
pozdrawiam, Bogda

altanka
'palownia' czy jakos tak ?