Jukka

1. Data: 2005-07-16 13:03:53

Temat: Jukka
Od: Borys <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Co polecilibyscie zrobic z tym egzemplarzem ?
Liscie usychaja mimo umiarkowanego podlewania. Wystarczy przesadzic do
odpowiedniej ziemi czy cos jeszcze ? Jakie oswietlenie lubia te roslinki ?
http://www.demeter.twoj.pl/jukka.jpg

Pozdrawiam

Borys

2. Data: 2005-07-16 17:26:08

Temat: Re: Jukka
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Liscie usychaja mimo umiarkowanego podlewania. Wystarczy przesadzic do
> odpowiedniej ziemi czy cos jeszcze ? Jakie oswietlenie lubia te roslinki ?

Napewno lubi swiatlo rozproszone, moja rosla b.dobrze na sloncu jednak nie
polecalabym zbyt duzo slonca takiej schorowanej roslince.
Piszesz, ze podlewasz umiarkowanie ale czy zawsze tak bylo? przelana juka
dlugo i trudno powraca do zdrowia :-(
pozdrawiam, Bogda

katalog wrzosów
altanka