krokosmia

1. Data: 2005-07-16 16:22:13

Temat: krokosmia
Od: "Meritum" <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Posadziłem na wiosnę z 20 szt. krokosmii (dwa rodzaje),
naszukałem się sporo, ale znalazłem. Wszystko przez przypadkowy pobyt na
południu Polski, gdzie w ogrodach rośnie ich sporo i naprawdę są urokliwe.
No i nic, pełnia sezonu, a ja nie mam ani jednej rośliny, nie mówiąc
oczywiście o kwiatach !!
Już myślę, że chyba posadziłem cebulki odwrotnie :)
(taki ze mnie ogrodnik), ale naprawdę można się załamać.
Co się stało? Może w Wielkopolsce jest za zimno? ale stawiam jednak na
"ogrodnika".
Mam nadzieję, że wywołałem trochę śmiechu...

Pozdrawiam serdecznie,

załamany "ogrodnik"

Włodek Targowski

2. Data: 2005-07-17 21:08:23

Temat: Re: krokosmia
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi się też tak przytrafiło . Aż kiedyś dostałam na wiosnę z korzonkami
> i listkami. Zapytałam , jak to się przechowuje.Odp.: w skrzyneczce , w
> wilgotnej ziemi, w działkowej piwnicy. Faktycznie, rosły i kwitły
> pięknie . A z wysuszonymi też miałam problemy.
> Pozdrawiam, Barbara

Czyli insynuujesz że powinno się ją wykopywać na zimę ???
Przecież to takie małe, szukać z sitkiem :-(

Serdecznie Miłka

3. Data: 2005-07-17 21:10:22

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-07-17 22:01:17

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Czyli insynuujesz że powinno się ją wykopywać na zimę ???
> Przecież to takie małe, szukać z sitkiem  :-(

Jakie małe, przyzwoita krokosmia ma "bulwy" wielkości mieczykowych:-) A mnoży
się po prostu tragicznie;-(...znaczy myślałam, że wszystkich się pozbyłam, a
tego draństwa przybyło przez zimę <chlip>
Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2005-07-18 06:12:34

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:33d9.0000024b.42dad52c@newsgate.onet.pl...

> [...]
> się po prostu tragicznie;-(...znaczy myślałam, że wszystkich się pozbyłam,
> tego draństwa przybyło przez zimę <chlip>

Moje wcale nie wyszła <chlip> . Zdecydownie wolałabym chlipać z takiego
powodu jak Ty czyli z nadmiaru niż z braku :))

Pozdrawiam
Kaśka

6. Data: 2005-07-18 10:21:09

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

(...)
> Moje wcale nie wyszła <chlip> . Zdecydownie wolałabym chlipać z takiego
> powodu jak Ty czyli z nadmiaru niż z braku :))

Bulwy krokosmi przechowuję przez zimę w piwnicy.
Wysadzam wiosną, kwitną jesienią, nawet póżną.
Niektóre zapomniane przetrzymują zimę i wyrastają wiosną.
Ale wszystkie kwitną jesienią.

pozdrawiam Krycha

7. Data: 2005-07-18 20:09:40

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> Jakie małe, przyzwoita krokosmia ma "bulwy" wielkości mieczykowych:-) A mnoży
> się po prostu tragicznie;-(...znaczy myślałam, że wszystkich się pozbyłam, a
> tego draństwa przybyło przez zimę <chlip>

U mnie też tak było. Mnożyły się te wykopywane i te pozostawione, aż
przestałam wykopywać. No i przyszła solidna zima.Musiałam nowe kupić :-(
Pozdrawiam, Barbara

Jukka
katalog wrzosów
altanka