i znow to samo!!!

11. Data: 2002-06-18 09:07:53

Temat: Re: i znow to samo!!!
Od: "Kingurek" <K...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Własnie... ciekawe dlaczego wiele osób uważa, że "sprawdzanie się"
> par przed ślubem dotyczy tylko życia seksualnego. Przecież akurat
> tę dziedzinę życia można spokojnie "sprawdzić" nie mieszkając razem,
> w lesie, w hotelu itd... :)

a kto tu o tym mówił? bo mi nie o to chodziło

12. Data: 2002-06-18 10:12:11

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alex Jańczak" <o...@z...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> par przed ślubem dotyczy tylko życia seksualnego. Przecież akurat
> tę dziedzinę życia można spokojnie "sprawdzić" nie mieszkając razem,
Tak jakoś się utarlo. Załóżmy wielką, obopulną miłość, sprawdzenie swojej
seksualności w hotelach lub na innym terenie. Jest fantastycznie, sam cud i
miód.
Potem trzymiesięczna próba wspólnego zamieszkiwania. On niemilosiernie
chrapie i
rozrzuca swoje przyslowiowe skarpetki gdzie bądź, ona gotuje tylko potrawy z
proszku.
Co wtedy?:-))))))))))))
Żartuję sobie trochę, ale w nawale dzisiejszych postów nie potrafię sobie
jakoś teraz
wyobrazić jakiś nowo odkrytych cech u partnera, które zaważyłyby o dalszym
związku.
Miesiąc, dwa, dziewięć, rok to zawsze za mało.
Darek

13. Data: 2002-06-18 11:15:45

Od: "Kingurek" <K...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Darek
> a chociazby taka glupia pedentycznosc ktorej - jak jest za bardzo nasilona
np solniczka ma stac zawse po prawej stronie cukiernicy??- ktos sie wstydzi
i nie okazuje jej odrazu??

14. Data: 2002-06-19 07:11:23

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Kozicki" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

> sądzę, że powinien oświadczyś się Tobie, a nie Twojej mamie. Twoja mama
> Pozdrawiam,
> --
> Łukasz Kozicki

Popieram! w podobnej ( aczkolwiek zupełnie innej) teść mój oświadczył, że ma
juz żonę i nie jest do wzięcia - zdechłam wtedy ze śmiechu

pozdr.Joanna

15. Data: 2002-06-19 09:08:00

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kingurek <K...@p...fm> w artykule news:aemt37$24rr$1@pingwin.acn.pl napisał...

> [...]

par przed ślubem dotyczy tylko życia seksualnego. Przecież akurat
tę dziedzinę życia można spokojnie "sprawdzić" nie mieszkając razem,

Olka
--
**/|_/|*******************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

16. Data: 2002-06-19 13:38:46

Temat: Odp: i znow to samo!!!
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik maciejka <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aelfs3$vm$...@n...tpi.pl...

A Ty to tak zawsze, tym wierszem? :-)
Asia

17. Data: 2002-06-19 14:20:25

Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciejka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> My bedac w podobnej sytuacji
> wzielismy udzial w akcji,
> ktora sie zwala zareczyny,
> bo o mezczyznie swiadcza wszak czyny ;)))
>
> Piata wiosenka juz leci
> jak mieszkamy bez dzieci,
> co gorsza nawet bez slubu,
> ale to tego to trzeba cudu ;)))
>
> Pierscionek na palcu blyszczy
> we wrzesniu sen Mamy o Mendelsonie sie zisci? ;)
> nie, bo kiedy przyjdzie jesien
> zgodnie powiemy: to bedzie nastepny wrzesien :)))
> [.....ciach..........]
> I tak zupelnie OT, witam wszystkich Grupowiczow, bo po raz pierwszy na
> [...]

I my się wszyscy cieszymy
że piękne Twe pieśni słyszymy
mało kto umie rozmowy
przybrać w tak piękne słowy

By w tym nauki starczało
a słuchacza radości nie było mało
Raduj nam dusze do woli
a komu się nie podoba niech się od................. oj, przepraszam,

może tak będzie lepiej:

Raduj nam dusze do woli
a komu się nie podoba niech się stąd wygramoli.

Pozdrawiam
Andrzej

18. Data: 2002-06-19 15:32:40

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Alex Jańczak zapodała:

> Własnie... ciekawe dlaczego wiele osób uważa, że "sprawdzanie się"
> par przed ślubem dotyczy tylko życia seksualnego.

Bo "głodnemu chleb na myśli"?

--
Pozdrawiam:
Justyna

19. Data: 2002-06-19 15:42:45

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <O...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> I my się wszyscy cieszymy
> że piękne Twe pieśni słyszymy
> mało kto umie rozmowy
> przybrać w tak piękne słowy

Andrzej też wierszem pościk naskrobał,
miło, że taki wśród nas się uchował,
co nie tylko prozą zagadać nas umie,
masz pozwoleństwo-pofolguj swej dumie.

Teraz już chyba każdy poczuje,
w sobie poetę co posty rymuje,
i odtąd już zawsze poezji słowami,
będziemy się dzielić własnymi opiniami.

Z czasem, gdy wierszy co nieco przybędzie
i ten fenomen ogłosi się wszędzie
to wszystko razem pozbieramy
i tomik grupowy na rynku wydamy.
Darek

20. Data: 2002-06-19 18:41:36

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sellina" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> witam wszystkich :)
> ma sie oswiadczyc, bo jak nie to ona go przegoni; do tego doszly jeszcze
> argumenty, ze mieszkamy razem - co jest nieprawda, bo zaledwie spedzamy
> wspolnie weekendy, i ze on mnie kiedys zostawi bo sie znudzi.
> wlasciwie to chcialambym wiedziec jaka jest Wasza opinia na powyzsze, bez
> konkretnego pytania;
> dodam ze mam 26 lat, z chlopakiem jestem 2 lata i czasami gadamy o
> malzenstwie - bo my wcale go nie odrzucamy, tylko chcemy aby wyszlo to od
> nas i nie chcemy zeby to bylo wymuszone przez mame, bo przeciez nie o to
> [...]

O ile wiem to w wieku 26 lat człowiek jest przygotowany do samodzielnego
życia.
Uważam, że Twoja mama ma prawo martwić się o Ciebie, i pytać jak Ci się
układa z Twoim chłopakiem, ma prawo zapytać czy zamierzacie się pobrać i
keidy to może nastąpić. Ma prawo powiedzieć co myśli o nim. itd.

W żadnym razie nie prawa Ci grozić ani zmuszać Cie do niczego w stosunku do
Twego
chłopaka. To jest niedopuszczalne.

Jacek

idąc za ciosem - najbardziej czuła strefa erogenna kobiety
UWAGA!!! LETNI NABÓR DO SEKT!!!!!
UWAGA!!! PEDOFILE!!!!!!!!!!
Jak dopomóc?
Odchodze na rok czasu, ale bede zagladac