igła do frywolitek

1. Data: 2003-07-21 12:29:57

Temat: igła do frywolitek
Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzień dobry z upalnej Wwy
Czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć gdzie można kupić prawdziwą igłę do
frywolitek?.Sprzedano mi coć co miało być taką igłą w pasmanterii na
Głębockiej. Jest to długa igła moim zdaniem tapicerska bo na pewno nie do
frywolitek!.W przystępie rozpaczy kupiłam bo lepsze to niż nic ale bardzo chcę
kupić prawdziwą! Poradżdzie gdzie w Warszawie albo w necie proszę.
pozdrawiam
Ania (Wwa)

1. Data: 2003-07-22 23:13:32

Temat: Re: igła do frywolitek
Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciezka sprawa z tymi iglamil, z tego co wiem, na polskim rynku niedostepne.
Do wyboru zagraniczne padsmanterie.

pozdrawiam

snbid

1. Data: 2003-07-24 07:10:49

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sekutnica <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ciezka sprawa z tymi iglamil, z tego co wiem, na polskim rynku niedostepne.
> Do wyboru zagraniczne padsmanterie.
>
> pozdrawiam
>
> snbid

Tylko pod jaką nawą szukać bo w "needle" nie ma nic takiego?
pozdrawiam
Ania Wwa

1. Data: 2003-07-24 08:03:34

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania <a...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Tylko pod jaką nawą szukać bo w "needle"

TATTING NEEDLE (ew. T.N. SET), produkuje to np. Inox, Jiffy;

zestaw kosztuje kilka euro.

pozdrawiam imienniczke,

Anna

1. Data: 2003-07-24 17:59:36

Temat: Odp: igła do frywolitek
Od: "jimi" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!!

Czekam juz kilka tygodni na igły do frywolitek . Mam obiecane z firmy Coats
dostać te igły razem z instrukcją użytkowania . Z tego co wiem instrukcja
juz jest gotowa i czeka na igły -- igły też są juz w Polsce tylko sa ciągle
problemy z dokumentami celnymi ( tak juz ze 2 miesiące ) . Ja czekam
cierpliwie
Mają być............... :-)

pozdr jimi

Użytkownik ania <a...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bfgmc5$lra$...@i...gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-07-24 20:28:32

Temat: Re: Odp: igła do frywolitek do jimi
Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

probowałam się skontaktować na priv - ale poczta do Ciebie wraca
jeśli możesz podaj namiary do siebie na a...@g...pl
pozdr. Ania Wwa

1. Data: 2003-07-25 11:01:22

Od: "yenulka" <a...@N...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jimi" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ciągle
> problemy z dokumentami celnymi ( tak juz ze 2 miesiące ) . Ja czekam

pisalam na priva, ale mi odeslalo ze nie ma takiego adresu... czyli lipny
adres czy lipna persona?
interesuja mnie takie igly, chcialabym wiedziec w jakim jezyku jest
instrukcja, co wchodzi w sklad zestawu, jaka jest jego cena i jakie sa
warunki zakupu.
z gory dziekuje za odpowiedz.
pzdr
yenn (w-wa)

--
jesli chcesz do mnie napisac usun nospam z adresu

1. Data: 2003-07-25 18:24:50

Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yenulka" <a...@N...data.pl> napisał w wiadomości
(...)
> pisalam na priva, ale mi odeslalo ze nie ma takiego adresu... czyli lipny
> adres czy lipna persona?

(...)

Dziewczyny, to piszcie na adres sklepu s...@w...pl
Ja napisałam i wczoraj już dostałam pierwszą dostawę do domu :-) Jestem
bardzo zadowolona.
--
Gratka (Ziemia Lubuska)
"Człowiek nie musi być niezwykle mądry, byle był dobry i dobroć swą

1. Data: 2003-08-01 08:52:08

Od: "Jan" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " ania" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
chcę
> kupić prawdziwą! Poradżdzie gdzie w Warszawie albo w necie proszę.

Cześć.

Wczoraj kupiłam szydełko razem z czółenkiem na ul. Widok za Rotundą cena
13.90 zł.
Otka

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-08-01 09:13:27

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan <j...@p...com> napisał(a):

> [...]
> chcę
>
> Cześć.
>
> Wczoraj kupiłam szydełko razem z czółenkiem na ul. Widok za Rotundą cena

Tylko,że ja pisałam,że chodzi mi nie o czółenko a o igłę do frywolitek.
Czółenka są prawie we wszystkich pasmanteriach.
Ania Wwa

Lady and horse lanarte
Celtic Cross Stitch
[xxx] prośba o górnika :)