Lady and horse lanarte

1. Data: 2003-07-21 12:23:11

Temat: Lady and horse lanarte
Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczęta mam do was ogromną prośbę moja teściowa kończy właśnie haftować
ten obraz ale okazało się ze brakuje jednej części schematu, chodzi o część
prawego górnego rogu gdzie są włosy dziewczyny, bardzo proszę dobre
duszyczki o pomoc

--
esterka

1. Data: 2003-07-21 12:38:24

Temat: Re: Lady and horse lanarte
Od: "belunia" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
część
> prawego górnego rogu gdzie są włosy dziewczyny, bardzo proszę dobre

mam w domu
jak wczesneij nie dostaniesz to po 17 wysle

belunia

1. Data: 2003-07-21 17:54:11

Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
o część
> prawego górnego rogu gdzie są włosy dziewczyny, bardzo proszę dobre

Dobre duszyczki pomogly.Poszlo na priv .
Beata ( Bruksela )

1. Data: 2003-07-21 17:59:43

Od: "belunia" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam w domu
> jak wczesneij nie dostaniesz to po 17 wysle

:((((((((((((((((((((((((
brakuje mi tej strony :((((((

a tak chcialam dobrze
wiec jesli ktos ma to ja tez poprosze