sloiczkowe wzorki

1. Data: 2003-07-21 07:39:00

Temat: sloiczkowe wzorki
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Mam dużą prośbę:
szukam wzorkow ktore mozna wyhaftowac na kanwie i dopiąć do słoiczków z
przetworami lub przyprawami.
Może ktoś mi powie jak to może się nazywać po angielsku może coś sama sobie
wyszukam

1. Data: 2003-07-21 12:52:41

Temat: Re: sloiczkowe wzorki
Od: "Gryzor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie motywy znajdują się głównie w grupie która po ang. nazywa się Home
Decoration, albo Fruits and Wegetables (jeśli Tobie chodzi również o
obrazki owoców i warzyw).
Mam również obrazki dosłownie słoiczków z przetworami ale niestety w
czasopismach, także jeśli byłabyś zainteresowana to musiałabym zeskanować...
Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-07-21 15:12:42

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam również obrazki dosłownie słoiczków z przetworami ale niestety w
> czasopismach, także jeśli byłabyś zainteresowana to musiałabym zeskanować...
> Pozdrawiam Asia

Ok poszukam sobie tak jak mówisz ale mam równiez prośbę poskanuj mi te obrazki
o których pisałaś i jeśli możesz prześlij na priv
Daga

[xxx] john clayton
Warszawa spotkanie czwartek 24 lipca?
Pokazny zbior xxx...