iglaki na balkonie

1. Data: 2002-05-21 10:50:26

Temat: iglaki na balkonie
Od: "Zbigniew Ulinowicz" <z...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję porady odnośnie wyboru iglaków na balkon. Balkon jest nieduży 2 x
2. Stanowisko silnie nasłonecznione.
Pozdrawiam
Zbigniew Ulinowicz

2. Data: 2002-05-21 12:55:49

Temat: Re: iglaki na balkonie
Od: "Nomika" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Zbigniew Ulinowicz" <z...@t...com.pl> wrote in
message news:acd8p0$ehn$1@news.tpi.pl...
> Poszukuję porady odnośnie wyboru iglaków na balkon. Balkon jest nieduży 2
> 2. Stanowisko silnie nasłonecznione.
> Pozdrawiam
> Zbigniew Ulinowicz

Podłączam się do pytania z tym, że u mnie jest taras ponad 30m2,
nasłonecznienie też silne (południowa strona)
Monika

3. Data: 2002-05-21 14:39:05

Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nomika <m...@a...net> napisał(a):

> [...]
> Monika
>
> Na pewno sosny, zwłaszcza kosodrzewina dobrze się czuje w pojemnikach.
Różne sosny rosnące powoli, np oścista, bośniacka, kosolimba. W
kosztowniejszym wariancie formy karłowe - szczepione (odm. Mops, Ophir i
wiele innych)
Jałowce wszystkie poza byc może odmianami jałowca chińskiego.
Tuje i cyprysiki lubią stale wilgotne podłoże więc dla nich są to trochę
gorsze warunki, ale jeśli będziesz regularnie podlewał to moze sobie poradzą.
Świerk kłujący tzw srebrny, byle w dużym pojemniku (to na większy balkon -
taras.
Pozdrawiam, Ewa

4. Data: 2002-05-21 14:44:42

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Ulinowicz" <z...@t...com.pl>
napisał w wiadomości news:acd8p0$ehn$1@news.tpi.pl...
> Poszukuję porady odnośnie wyboru iglaków na balkon. Balkon jest nieduży 2
> 2. Stanowisko silnie nasłonecznione.

Hmm... A mi choruje/usycha sosna... Rosłą ładnie przez dwa lata, a w tym
roku na wiosnę zamiast się ożywić zdycha... :-(
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

5. Data: 2002-05-21 20:29:00

Od: "Marcel" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm... A mi choruje/usycha sosna... Rosłą ładnie przez dwa lata, a w tym
> roku na wiosnę zamiast się ożywić zdycha... :-(

byla na balkonie w zimie ? moze przemarzla ?

Pozdr
Marcel

6. Data: 2002-05-21 21:40:33

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcel" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> byla na balkonie w zimie ? moze przemarzla ?

Była... Może masz rację, ale dwie poprzednie zimy przetrzymała... :-(
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

Andrzej Paplinski