igly do frywolitek

1. Data: 2002-07-01 15:44:07

Temat: igly do frywolitek
Od: "Anka Sekulska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dojrzalam do kupienia ich sobie zagramanica, ze strony www.tatting.co.uk 3
grubosci kosztuja chyba 9 funtow. Jak kto zdecydowany to prosze o umowiony
znak sygnal, to zamowie nie tylko dla siebie. Bede zamawiac w przyszlym
tygodniu, wiec macie ok. tygodnia na przemyslenie tematu.

Pozdrawiam

sekutnica (Warszawa)

1. Data: 2002-07-01 16:27:11

Temat: Re: igly do frywolitek
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Aniu.

Jeśli bedziesz zamawiać, to poproszę i dla mnie taki sam komplet. Oczywiście
koszty podzielimy, żeby było taniej.
Jeśli tak Cię pili, to znaczy, że nadal ich nigdzie w Warszawie nie ma.
A kiedy zorganizujemy następne spotkanie? Ja jestem chętna, w zasadzie w
każdym dniu tygodnia.

Pozdrawiam
Ela0626

1. Data: 2002-07-09 06:26:12

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnia szansa na zgloszenie sie. Czy oprocz Eli i Larysy chce te igly? W
okolicach 12-13 bede zamawiac.

sekutnica

1. Data: 2002-07-09 10:13:19

Od: Anula <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Jul 2002 08:26:12 +0200, <s...@p...onet.pl> wrote:

>Ostatnia szansa na zgloszenie sie. Czy oprocz Eli i Larysy chce te igly? W
>okolicach 12-13 bede zamawiac.
>
>sekutnica

Ja wiem, ze nie zasluzylam, ale tez niesmialo i pieknie prosze o
komplecik igiel. Tylko daj znac, jak i kiedy moge dorzucic sie do
zakupu (chodzi mi o te brzeczaca strone przedsiewziecia) :-)

Pozdrawiam, Anula :-)

1. Data: 2002-07-09 10:47:36

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Anula" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> komplecik igiel. Tylko daj znac, jak i kiedy moge dorzucic sie do
> zakupu (chodzi mi o te brzeczaca strone przedsiewziecia) :-)

Ja tez poprosze. No i numerek konta na priva coby uiscic.
Gocha

1. Data: 2002-07-09 15:00:14

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnia szansa na zgloszenie sie. Czy oprocz Eli i Larysy chce te igly? W
> okolicach 12-13 bede zamawiac.
>
> sekutnica
>
> --

No właśnie. Tak mnie zauroczyły wczoraj Twoje cudowne rączki robiące
frywolitki, że zapomniałam o pieniążkach. Daj znać, przylecę szybciutko z
kasą. Nawet jutro.

Frywolitki śnią mi się po nocach, podobno coś nawet o tym gadam przez sen,
ale paluszki nijak nie mogą się przyzwyczaić. Ale uparta jestem. Zrobię.

Ela0626

1. Data: 2002-07-11 13:17:16

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla zgloszonych chetnych 2 wiadomosci, dobra i zla.
Dobra - zamowilam, zla - napisali ze termin realizacji do 28 dni. To jakis
horror, a ja glupia myslalam, ze to bedzie rownie szybka przesylka jak w
sewandso.co.uk.

Co do platnosci, to jak mi obciaza karte, to sie okaze ile to, i wtedy do 17
sierpnia zdazymy sie jakos na pieniazki umowic.

sekutnica

1. Data: 2002-07-11 13:26:50

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

<s...@p...onet.pl> :

> Co do platnosci, to jak mi obciaza karte, to sie okaze ile to, i wtedy
> do 17 sierpnia zdazymy sie jakos na pieniazki umowic.

Nie liczyłabym, że do 17 sierpnia tego roku :)

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-07-11 13:57:27

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie liczyłabym, że do 17 sierpnia tego roku :)
>
> Pozdrawiam,
> Monika (Wrocław)

a dlaczego? Jak obciaza mi karte w lipcu, to musze ja zaplacic do 17 nastepnego
miesiaca.
No chyba, ze czarnowrozysz, ze do 17 sierpnia to nie zdaza mi przyslac tych
igiel ....

sekutnica

1. Data: 2002-07-11 15:09:25

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No chyba, ze czarnowrozysz, ze do 17 sierpnia to nie zdaza mi przyslac
tych
> igiel ....

Dobrze, ze zamówiłaś. Będziemy dozgonnie wdzięczne.
Ale jak już pojęłam, jak to robić czółenkiem - to może igły nie będą mi
potrzebne, kto wie. Zresztą, igłą byłoby niebezpiecznie dziergać w środkach
komunikacji miejskiej.

Pozdrawiam

Ela

prośba o doinformowanie