Znaki szydełkowe

1. Data: 2002-07-01 10:10:16

Temat: Znaki szydełkowe
Od: "Aisa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny może któraś z Was zdradzić mi sekret jak należy wykonać takie
cudo ze schematu
//l\\
Nie wiem czy to bedzie dla Was czytelne więc wyjaśniam:
mam pięćokrotny podwójny słupek, który ma wyglądać jak łezka, a zupełnie nie
wiem jak to przerobić. Próbuje i próbuje, wcześniej jakoś brak tej wiedzy mi
nie przeszkadzał ale chciałabym w końcu zrobić jakąś serwetke tak jak jest
na schemacie. Czy te słupki jakoś do końca się nie przerabia i dobiera
następne ?

1. Data: 2002-07-01 10:20:09

Temat: Re: Znaki szydełkowe
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Jul 2002 12:10:16 +0200, "Aisa" <a...@m...pl> wrote:

> [...]
>nie przeszkadzał ale chciałabym w końcu zrobić jakąś serwetke tak jak jest
>na schemacie. Czy te słupki jakoś do końca się nie przerabia i dobiera

dokladnie tak, zostawiasz na szydelku niedokonczony slupek
ilecisz do nastepnego, w nastwoenym oczku, przy piatym
przypominasz sobie o pozostalych czterech i wszystko razem
przerabiasz i costaje Ci jedno oczko na szydelku ;)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-01 10:29:16

Od: "Aisa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie przeszkadzał ale chciałabym w końcu zrobić jakąś serwetke tak jak jest
> na schemacie. Czy te słupki jakoś do końca się nie przerabia i dobiera

Już wiem :) Przerabia sie 2 razy a na koniec przez wszystko przeciąga się
nitke :)
To takie proste :)

Pozdrawiam Joanna

1. Data: 2002-07-01 10:37:27

Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Czy te słupki jakoś do końca się nie przerabia i dobiera
> następne ?
Dobrze myślisz.
Na końcu słupka przerabiasz tylko przez jedną nitkę, a nie przez dwie (przy
każdym słupku łezki zostaje Ci dodatkowe oczko na szydełku). Jak zrobisz już
wszystkie słupki łezki, wtedy przeciągasz przez wszystkie oczka, które
zostały na szydełku.

Hania (Rzeszów)
gg 3266206

1. Data: 2002-07-01 18:53:10

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Jul 2002 12:10:16 +0200, "Aisa" <a...@m...pl> wrote:

> Czy te słupki jakoś do końca się nie przerabia i dobiera
>następne ?

Dokladnie tak !!! Dopiero przy ostatnim slupku z pieciu przewlekasz
nitke przez wszystkie slupki (troche to wyglada jak robienie na
drutach)
Eulalka

szukam!!!
pomocy!!!
WITAM SZNAOWNE GRUPOWICZKI
Wróciłam ;-)
Poszukiwana osoba do robotek szydelkowych