iiiiiiiiii

1. Data: 2002-12-12 11:42:41

Temat: iiiiiiiiii
Od: "Koczwi" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak optycznie zwiększyć oczy???

1. Data: 2002-12-12 11:51:26

Temat: Re: iiiiiiiiii
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koczwi" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:at9si3$l2n$1@news.tpi.pl...
> Jak optycznie zwiększyć oczy???

Ja mam inna rade - posty powinno sie tytulowac.

Kaska

1. Data: 2002-12-12 11:51:43

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <at9si3$l2n$1@news.tpi.pl>, p...@w...pl says...
> Jak optycznie zwiększyć oczy???

Zalozyc stylowe okulary, z mocnymi soczewkami (bodajze plusy :) )

MSPANC.

K.

1. Data: 2002-12-12 13:39:48

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <at9si3$l2n$1@news.tpi.pl>, p...@w...pl says...
> Jak optycznie zwiększyć oczy???

Jakos nikt sie nie kwapi.

Zmien fryzure, zrezygnuj z mocnego makjazu wokol oczu, zaloz soczewki
kontaktowe (to juz serio - trzebaby tylko dobrac jakis kolor do makijazu
i twarzy.
Ale tak na serio to ciezko bez widzenia twarzy cokolwiek poradzic.

K.

1. Data: 2002-12-12 14:38:47

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Koczwi" <p...@w...pl> wrote in message
> Jak optycznie zwiększyć oczy???

Wrażenie większych sprawiają oczy przy bardzo krotkich włosach.
Są jeszcze triki makijażowe, zależne od kształtu oczu itp.
Jest... o ile się nie mylę, o tym na wizażu.

Hanuś

1. Data: 2002-12-12 15:00:10

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wrażenie większych sprawiają oczy przy bardzo krotkich włosach.
> Są jeszcze triki makijażowe, zależne od kształtu oczu itp.

oczy powieksza podobno pociagniecie ich dolnej krawedzi (nad rzesami chyba)
biala kredka. Raz weszlam na strone Shiseido (kurcze, jak to sie pisze) i
zobaczyłam modelke, ktora miala w tak ciekawy sposob zrobiony makijaz, ze
jej oczy wydawaly sie wrecz ogromne. W rzeczywistosci byly zupelnie
przecietne co do wielkosci. Moze jej zdjecie jeszcze tam jest. Jak tak, to
dam linka, tak dla ciekawostki. :))

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-12 17:08:50

Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jej oczy wydawaly sie wrecz ogromne. W rzeczywistosci byly zupelnie
> przecietne co do wielkosci. Moze jej zdjecie jeszcze tam jest. Jak tak, to

Gdybyś mogła to bardzo proszę o tego linka, z chęcią zobaczę :-)

> Kruszynka

Małgorzata

1. Data: 2002-12-12 18:14:51

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jej oczy wydawaly sie wrecz ogromne. W rzeczywistosci byly zupelnie
> przecietne co do wielkosci. Moze jej zdjecie jeszcze tam jest. Jak tak, to

Czy to nie o to chodzilo --
http://www.shiseido.co.jp/e/themakeup/html/index.htm ?

Iza

1. Data: 2002-12-12 23:36:53

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak optycznie zwiększyć oczy???

Znalazłam:
oko będzie dużo większe, jeśli umiejętnie wycieniujemy je używając 2-3
tonacje cienia,( mogą być również perłowe)
najpierw kładziemy jasny cień na całą powiekę
potem ciemniejszy, stopniowo od zewnętrznego kącika oka do środka nakładając
najwięcej przy nasadzie rzęs a potem dokładnie go rozcierając,
białym lub kremowym cieniem, ( ale nie perłowym) zaznaczamy linię pod
brwiami i przy nasadzie nosa,
wnętrze oka nad linią rzęs możemy pomalować białą, srebrną lub perłową
kredką,
nigdy nie malujemy ciemną kredką linii wewnątrz oka,
brwi przy małych oczach nie powinny być dorodne.

Hanuś

1. Data: 2002-12-13 11:10:49

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to nie o to chodzilo --
> http://www.shiseido.co.jp/e/themakeup/html/index.htm ?

TAK! Dokladnie o to! Robi wrazenie, no nie?

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

Dermika Mat-B Complex