ikseleczko

231. Data: 2009-04-21 08:46:34

Temat: Re: ikseleczko
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michał <6...@g...pl> tak oto plecie:

> No, jakby nie było - jest kłopot. :)
> Tak, Jadrys panicznie boi się podskoczyć. ;)

No.
"to nie znaczy żebym miał nie cenić jej potencjału
intelektualnego (wysokiego).. Na grupie niewielu jej w tym dorównuje"

Qra, taka mala

232. Data: 2009-04-21 08:48:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michał <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Ja ten Twój post zrozumiałem tak: Mam jęzor 24 cm.

Na południe jak znalazł.

Qra

233. Data: 2009-04-21 08:49:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michał <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Ikselka się będzie ze mnie śmiała, ale trudno - powiem... 2300 mm przy
> ciśnieniu 225/110.

Z kompresorem czy bez?

Qra

234. Data: 2009-04-21 08:50:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> Rzeczywiście durny ci on..

Lubię durnych. Są ciekawsi.

Qra

235. Data: 2009-04-21 09:18:24

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Kwi, 09:43, michał <6...@g...pl> wrote:
> Ikselka się będzie ze mnie śmiała, ale trudno - powiem... 2300 mm przy
> ciśnieniu 225/110.

Przy fakcie, ze centymetr liczy sobie 10 milimetrow, powstaje pytanie,
czy na pewno myslimy o tym samym?
:)

236. Data: 2009-04-21 09:22:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 09:39:38 +0200, jadrys napisał(a):

> Rzeczywiście durny ci on..

Oj, durny. Dobry dla Qr.
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

237. Data: 2009-04-21 09:25:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 09:51:11 +0200, jadrys napisał(a):

> Pantoflarz? No no, tylko bez takich.. Nie zgadzam się z XL w wielu
> sprawach, ale to nie znaczy żebym miał nie cenić jej potencjału
> intelektualnego (wysokiego).. Na grupie niewielu jej w tym dorównuje..

Osoby o niskim potencjale nie są w stanie, z racji jego niskości, pojąć
zasady pozytywnego iskrzenia między nawet przeciwnymi, a równie wysokimi,
wyższymi niż ich, potencjałami. Cóż się temu dziwić...
;-)

238. Data: 2009-04-21 09:26:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Oj, durny. Dobry dla Qr.

Ale daje się rozciągnąć na całą długość monitora, nie tylko na 24 cm.

Qra

239. Data: 2009-04-21 09:37:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 10:09:12 +0200, bazyli4 napisał(a):

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale żeś z tym potencjałem intelektualnym pojechał! Ojej ;o) No ale cóż, dla
> przeciętnego wyznawy komunizmu wystrczy, że ktoś składnie mówi i ma zegarek

Zauważyłeś? - a wiesz, w tym zauważaniu właśnie pospolity motłoch celuje.
Ja nie zwracam uwagi na to, co kto ma na ręce czy palcach, bo mnie tego nie
brakuje i nie mamstosunku "obliczeniowego" ani "kalkulacyjnego" do
biżuterii :-)
Niedawno jedna "absolutnie nielubiąca biżuterii" (kobieta - hie, hie) z
dalszej rodziny określiła mnie po mojej u niej wizycie jako "wystrojoną jak
stróż w Boże Ciało".
No, oczywiście, biedulka pomyślała, że pozakładałam na to spotkanie co
tylko mam (bo czyż można mieć więcej, niż widać?), aby jej właśnie tym oraz
ilością zaimponować... Cóż, świeżo otrzymanymi na rocznicę ślubu od męża
garnkami ona mnie akurat zaimponować nie może...

> na ręce to już hrabia z wysokim potencjałem... niestety, nakładały te
> ścierwa i po dziesięć na ręce ale ani hrabiostwo na nich nie chciało
> przechodzić ani ten potencjał...

Nie na tym polega hrabiostwo ani potencjał, kochanie, aby zakładać mnogie
zegarki z namaszczeniem godnym ich wagi, jak czyni to motłoch, lecz na tym,
aby coś takiego na siebie zakładać nawet o tym nie wiedząc, ot tak,
machinalnie, jak szkła kontaktowe rano...

240. Data: 2009-04-21 09:39:16

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości:

> Z kompresorem czy bez?

Z kompresorem. W nim bowiem najbardziej wzniosłe uczucia. ;)))

michał

Dlaczego policja nie znosi postępu?
Re: poważna zaleta bycia GEJEM
REFLEKSJA...