ikseleczko

241. Data: 2009-04-21 09:40:35

Temat: Re: ikseleczko
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 10:48:08 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie michał <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Na południe jak znalazł.
>
> Qra

Spore pięści ma - może grzmocić, choćby i w samo południe.
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

242. Data: 2009-04-21 09:41:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 10:49:59 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie michał <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Z kompresorem czy bez?

Za wysokie - może piknąć...

243. Data: 2009-04-21 09:43:15

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" napisał w wiadomości:

> Przy fakcie, ze centymetr liczy sobie 10 milimetrow, powstaje pytanie,
> czy na pewno myslimy o tym samym?
> :)

Dziękuje za uwagę. 230mm. :D

michał

244. Data: 2009-04-21 09:50:01

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

[...]
> Nie na tym polega hrabiostwo ani potencjał, kochanie, aby zakładać
> mnogie zegarki z namaszczeniem godnym ich wagi, jak czyni to motłoch,
> lecz na tym, aby coś takiego na siebie zakładać nawet o tym nie
> wiedząc, ot tak, machinalnie, jak szkła kontaktowe rano...

Teorię masz nieźle obcykaną.

Saulo

245. Data: 2009-04-21 09:50:37

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl>

> W Usenecie michał <6...@g...pl> tak oto plecie:

> Z kompresorem czy bez?

Z rozrusznikiem serca.

Saulo

246. Data: 2009-04-21 09:54:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 11:50:01 +0200, Saulo napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl>
>
> [...]
>
> Teorię masz nieźle obcykaną.

Empiria.

247. Data: 2009-04-21 09:55:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 11:50:37 +0200, Saulo napisał(a):

> Qrczak <q...@g...pl>

> Z rozrusznikiem serca.

...i z 2300mm-ową gałęzią za oknem...

248. Data: 2009-04-21 09:55:49

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

> Empiria.

No dobrze. Teorię i przyuczenie.

Saulo

249. Data: 2009-04-21 10:00:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 11:55:49 +0200, Saulo napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl>

> No dobrze. Teorię i przyuczenie.

Jak widać - skuteczne i miłe.

Ty też z tych, co żonie na imieniny, urodziny a zwłaszcza rocznice ślubu
gary kupują?

250. Data: 2009-04-21 10:00:59

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> ...i z 2300mm-ową gałęzią za oknem...

Czytam ten wątek od jakiegoś czasu...wstyd powiedzieć- nie "kumam", na jaki
on jest temat?
pozdrawiam

Chiron

Dlaczego policja nie znosi postępu?