ikseleczko

291. Data: 2009-04-21 14:00:56

Temat: Re: ikseleczko
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał w wiadomości:

> Machinalnie to się nie powinno kupować błyszczących.. A za pieniądze
> przeznaczone na ten cel nakarmić głodnych..

Głodnych może nakarmić każdy, jak chce. Im jednak jest potrzebna wędka,
instrukcja obsługi i wiedza, gdzie można ryby spotkać.

michał

292. Data: 2009-04-21 14:02:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 15:34:46 +0200, jadrys napisał(a):

> Machinalnie to się nie powinno kupować błyszczących.. A za pieniądze
> przeznaczone na ten cel nakarmić głodnych..

To nie dawać pracy? - karmienie głodnych bez wymagania pracy to ich
demoralizacja względem stosunku do pracy i stwarzanie zagrożenia rozruchami
w razie braku datków. A praca w komunizmie to wartość nadrzędna. Bo nie
ryba powinna być celem, lecz wędka.
Karmiąc głodnych stawiasz siebie i innych w sytuacji zagrożenia. Kiedy
zabraknie pokarmu do rozdania, sam będziesz głodny i kto wtedy da jeść
pozostałym i Tobie? A przecież zdemoralizowani nadal będą żądali od Ciebie,
przyzwyczajeni do darmowej cebuli i chleba... Po to faraonowie budowali
piramidy, aby rozdawnictwo chleba i cebuli nie demoralizowało ludu... wbrew
pozorom i powszechnie kładzionym do dzisiejszych tępych głów bzdurom, nie
budowali ich dla własnej pychy, lecz aby zapobiec zamieszkom i głodowi w
państwie - dawali pracę (choćby bezsensowną), a za nią dopiero
pożywienie... Bo najgorsza rzecz w państwie to demoralizacja tłumów...
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

293. Data: 2009-04-21 14:03:26

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

michał <6...@g...pl>

> Głodnych może nakarmić każdy, jak chce. Im jednak jest potrzebna
> wędka, instrukcja obsługi i wiedza, gdzie można ryby spotkać.

Ale, ale, ale... wędka to przynęta prowadząca do późniejszego wyzysku a
instrukcja obsługi i wiedza to kapitalistyczna propaganda.

Saulo

294. Data: 2009-04-21 14:03:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 15:41:27 +0200, Saulo napisał(a):

> jadrys <C...@o...pl>

> Mąż kupuje.

Podły kapitalista jeden

> Żona

wybiera i

> machinalnie nakłada.

...jakby jej się należało :-)

295. Data: 2009-04-21 14:04:08

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieję że finał naszej znajomości tak właśnie będzie wyglądał..

Poczekaj, nie odchodź jeszcze! :)

michał

296. Data: 2009-04-21 14:05:51

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>

> michał <6...@g...pl>

> Ale, ale, ale... wędka to przynęta prowadząca do późniejszego wyzysku
> a instrukcja obsługi i wiedza to kapitalistyczna propaganda.

Dobrze myślę, Jadri?

Saulo

297. Data: 2009-04-21 14:06:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 16:03:26 +0200, Saulo napisał(a):

> michał <6...@g...pl>

> Ale, ale, ale... wędka to przynęta prowadząca do późniejszego wyzysku a
> instrukcja obsługi i wiedza to kapitalistyczna propaganda.

No jasne. Trzeba rozdawać żarcie, mało tego - samemu je produkować, żeby
nie wyzyskiwać innych ;-PPP

298. Data: 2009-04-21 14:09:08

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> jadrys <C...@o...pl>

> Mąż kupuje.
> Żona machinalnie nakłada.
>
> [...]
>
> Saulo

Nie każdy mąż, nie każda żona jest zaślepiona propagandą.. Tak, te
kosztujące miliony kamyki to nic innego jak propaganda kapitalistów..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

299. Data: 2009-04-21 14:11:22

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał w wiadomości:

> Ale, ale, ale... wędka to przynęta prowadząca do późniejszego wyzysku
> a instrukcja obsługi i wiedza to kapitalistyczna propaganda.

Tak tak. Zamiast sami wszystkie zjeść, to większość będą sprzedawać za
więcej, niż połów ich kosztował. Spekulanty jedne!

michał

300. Data: 2009-04-21 14:11:46

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Głodnych może nakarmić każdy, jak chce.

No to dlaczego nie chce? Dlaczego woli kupować kamyki?

--

Dlaczego policja nie znosi postępu?
Re: poważna zaleta bycia GEJEM
REFLEKSJA...