ikseleczko

371. Data: 2009-04-21 16:29:49

Temat: Re: ikseleczko
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 17:02:23 +0200, jadrys napisał(a):

> NO nie..

Jak to nie? Sprzedawczynie w sklepie do tej pory mają etaty dzięki mojemu
TŻ m.in. :-)
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

372. Data: 2009-04-21 16:34:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> przeczyć
>
> "Nie przypisuj sobie/grupce zdolności jakiegokolwiek realnego wpływu
> na mnie - na razie widzę, że jest raczej odwrotnie."
>
> ;)

Ale to nie ja. Na mnie działa przerażająco.

Qra

373. Data: 2009-04-21 16:36:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> Toż to normalna prowokacja.. Całe szczęście że na prowokacje jestem
> całkowicie odporny..

Zaraz zaraz... a jeszcze niedawno się chwaliłeś, że za delikatny.

Qra, ...naprawdę jaka jesteś nie wie nikt...

374. Data: 2009-04-21 16:37:10

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> Nie ma czego.. Tak powiem w sekrecie że do tych 24 cm. to mi trochę
> brakuje.. I wiesz co - wcale nie marzę o tych 24 cm..

Ale i tak Ci zazdrościmy. Marzeń.

Qra

375. Data: 2009-04-21 16:37:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 18:34:16 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Ale to nie ja. Na mnie działa przerażająco.
>
> Qra

Grupa? - e tam, przerażasz... upsss, przesadzasz;-PPP

376. Data: 2009-04-21 16:37:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> Więc jednak jesteś "on"..

Jestem tym, czy chcesz, bym był/a/o

Qra, po prostu ideał

377. Data: 2009-04-21 16:38:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 18:37:49 +0200, Qrczak napisał(a):

> Jestem tym, czy chcesz, bym był/a/o
>
> Qra, po prostu ideał...

.../a/o :-DDD

378. Data: 2009-04-21 16:45:05

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> To Vilar jest jaśniepanią? Nie wiedziałem.. I nic mi nie zmiękło .. ;-)

A to Ciebie arystokracja _aż tak_ onieśmiela?

Qra

379. Data: 2009-04-21 16:47:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 18:45:05 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> A to Ciebie arystokracja _aż tak_ onieśmiela?
>
> Qra

Przecież mu nic nie zmiękło - czyli działa na niego wręcz przeciwnie :-)

380. Data: 2009-04-21 16:50:18

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ale ja pytam o ZBROJENIÓWKĘ. Konkretnie o zbrojeniówkę. Saula pytam, Tobie
> nie mam ambicji niczego udowadniać, bo to SAULO zwrócił się do mnie z
> pytaniem o krwawe brylanty... i czy to będą brylanty, czy broń, czy dżinsy
> szyte rączkami siedmioletnich niewolników, czy inne biznesy - powinien
> nadal mieć tu jasne, jednakowe i niewzruszone stanowisko, nie? No bo
> inaczej zacznę się obawiać, że wór mu pęknie (to też jego wyrażenie) tylko
> na wybrany wąski temat diamentów... a gdzie inne... czyżby w innym...
> worze? Nie w tym samym?
> :-/

Jeżeli chodzi o zbrojeniówkę to - NIE, nie mają prawa..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

??? ???

Dlaczego policja nie znosi postępu?
Re: poważna zaleta bycia GEJEM