ikseleczko

391. Data: 2009-04-21 17:08:18

Temat: Re: ikseleczko
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 18:55:59 +0200, jadrys napisał(a):

> E chyba nie, Aicha nie wygląda na taką, której coś może łatwo zmięknąć..

A coś jednak powinno - np kolana miękną tylko prawdziwym kobietom...
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

392. Data: 2009-04-21 17:08:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 18:56:26 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A znałaś mnie wcześniej? Znałaś?! Co?!!
>
> Qra

To było z emotkami czy besssss?

393. Data: 2009-04-21 17:09:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 18:57:52 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Tak. Pracy przy bombkach. Choinkowych zwłaszcza.
>
> Qra

Pytam o bombki zbrojeniowe - nie rozwlekaj na niebywsze produkty.

394. Data: 2009-04-21 17:10:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 18:58:54 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Niektórych nieśmiałość że tak się wyrażę usztywnia.
>
> Qra, ale nie wszystko

Eeee, to tylko tych 10-centymetrowych... bo im się nic nie zgina :-D

395. Data: 2009-04-21 17:10:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 19:01:48 +0200, jadrys napisał(a):

> Absolutnie nie.. Miałem do czynienia z arystokracją (głównie za młodych
> lat) , budzili we mnie tylko litość..

Bo byleś za młody :-D

396. Data: 2009-04-21 17:11:45

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Tzn Aisze.

Kurwa, naucz się odmieniać mój nick po ludzku. Aichy, niepisata
uczycielko.

--
Pozdrawiam - Aicha (D Aichy, C Aichy, B Aichę, N z Aichą, Msc o Aichy,
W Aicho!)

397. Data: 2009-04-21 17:12:05

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No to jeszcze tylko Boga tu brakuje, żeby sprawił, by urosło - i już się
> sprawa rypie :-D

A nie jakiegoś kapitalisty (wyzyskiwacza) który by zawłaszczył ziemię,
napędził do roboty i zaczął wydzielać resztki ze swojego stołu mówiąc
jaki to jest wspaniałym pracodawcą?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

398. Data: 2009-04-21 17:12:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 19:04:14 +0200, jadrys napisał(a):

> Właśnie, ale jak to zrobić skoro łowiska pozajmowane i rządzą na nich
> rekiny?

Trzeba zmniejszyć aspiracje do... bycia płotką. To podstawa sukcesu, wbrew
pozorom... rekiny szybko i dużo łowią, czyhają nawet na siebie wzajemnie
na łowiskach, a w niszach i zatoczkach spokojnie, cicho.

399. Data: 2009-04-21 17:13:55

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jak to nie? Sprzedawczynie w sklepie do tej pory mają etaty dzięki mojemu
> TŻ m.in. :-)

Nie należy tak na to patrzeć.. To raczej ON korzysta z ich usług..

400. Data: 2009-04-21 17:14:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2009 19:12:05 +0200, jadrys napisał(a):

> A nie jakiegoś kapitalisty (wyzyskiwacza) który by zawłaszczył ziemię,
> napędził do roboty i zaczął wydzielać resztki ze swojego stołu mówiąc
> jaki to jest wspaniałym pracodawcą?

Cóż, to może nie, ale zamiast Boga wprowadzono już kiedyś tzw
rozdzielnik...
--
"Miłuj swoich wrogów. To doprowadzi ich do szału".
;-PPP

Dlaczego policja nie znosi postępu?
Re: poważna zaleta bycia GEJEM
REFLEKSJA...