ikseleczko

601. Data: 2009-04-22 06:28:07

Temat: Re: ikseleczko
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:2p3q3rqa9ig7$.1u4j6h9bciyxb$.dlg@40tude.net...

> No, a teraz dobranoc szanownym państwu - za chwilę już będzie jutro, które
> spędzę w skupieniu w Łagiewnikach i Krakowie, z dala od zgryzot, raczej
> zaś
> w aurze wszelkich pocieszeń :-)

No tak, bo tutaj to już nawet najlepszy psychiatra nie pomoże, tu już tylko
modlić się trzeba... trzymaj nas Panbucku jak najdalej od ikselek...

Pzdr
Paweł

602. Data: 2009-04-22 07:54:13

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

[...]
> No, a teraz dobranoc szanownym państwu - za chwilę już będzie jutro,
> które spędzę w skupieniu w Łagiewnikach i Krakowie, z dala od
> zgryzot, raczej zaś w aurze wszelkich pocieszeń :-)

Płyń! do ojców duchowości swej męczennico za wiarę i parę innych rzeczy,
ach! płyń! stworzona do wielkości prostaczko boża, nieziemskim blaskiem
błyszcząca istoto, 'look-at-my-hands! look-at-my-everything!', płyń! po
nowy utwardzający lakier do włosów i everything, byś zawsze już była,
jaka jesteś teraz, płyń!

Saulo

603. Data: 2009-04-22 07:59:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym obrazie XLi (notabene wskazującym, że w ogóle nie kumasz
/nie ogarniasz z kim masz zacz do czynienia) projektujesz jedynie
swoje fobie i traumy [odnieszące się do kobiet].

Śmieszne dość.

--
CB

604. Data: 2009-04-22 08:04:14

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@n...pl>

> W tym obrazie XLi (notabene wskazującym, że w ogóle nie kumasz
> /nie ogarniasz z kim masz zacz do czynienia) projektujesz jedynie
> swoje fobie i traumy [odnieszące się do kobiet].
>
> Śmieszne dość.

Jasne, jasne.

Saulo

605. Data: 2009-04-22 08:04:50

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> A ulżyłeś już jakiemuś? Bo może Ty do rzeczy facet jesteś i fajny
> gość, a my tu jakieś prowokacje pod Ciebie knujemy...

Oczywiście, nieraz dawałem na piwo potrzebującym..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

606. Data: 2009-04-22 08:17:34

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Odezwał się frustrat bez pomysłu na życie?
>
> Pzdr
> Paweł

Tak, bez pomysłu na życie dla innych zwykłych ludzi..

607. Data: 2009-04-22 08:24:25

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Właśnie tak na oko to takie założenia zawsze skutkują katastrofą...
> zawsze... nie trzeba szukać przyczyn zewnętrznych..,. wystarczą tylko
> takie założenia i już mamy głód i nędzę... dobrze, że Polska była
> najweselszym barakiem i mało było skurwieli traktujących drogę do
> komunizmu poważnie...
>
> Pzdr
> Paweł

Rzeczywiście. mamy XXI wiek, kapitalizm pełnym ryjem, i oczywiście głód
i nędzę jakiej nie zaznali niektórzy nigdy wcześniej.. panie nowobogacki..

608. Data: 2009-04-22 08:25:10

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście, nieraz dawałem na piwo potrzebującym..

No to masz już swój mały komunizm i tak trzymaj. Bądź nawet lokalnym
Janosikiem (zabierz Ikselce i daj globkowi na przykład), ale na
"zbawienie" narodu przez nakazowo rozdzielczy system przez najbliższe
400 - 500 lat nie licz.

michał

609. Data: 2009-04-22 08:28:03

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie mówiłem, że nie masz bladego pojęcia o czym piszesz i zero
> znajomości historii? No już lepszego przykładu naprawdę nie trzeba...
>
> Pzdr
> Paweł

A chociażby nawet - to co z tego? Myślenie samodzielne i wyciąganie
wniosków to coś innego niż cytowanie propagandowego chłamu..

610. Data: 2009-04-22 08:33:29

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 pisze:

> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zastanów się nad jedną silnie udowodnioną już zresztą tezą... praca
> nieletnich u progu kapitalizmu... wyzysk straszliwy i opiowiastku
> komunizujących jak to dzieciska marły z głodu a kapitalistom żyło się
> dostatnioej... otóż po zaprzęgnięciu owych malców do pracy...
> poprawiło się... na tamtym etapie się POPRAWIŁO... ale to trzeba
> zerwać z myśleniem życzeniowym (komunizującym) i zająć się faktami
> (czyli zbierać kapitał, bynajmniej nie Marksa)... wtedy dostrzeże się
> [...]

No i oco Ci chodzi? Nie lepiej by było bez tego kapitalisty rzucającego
ochłapy tym dzieciom?

--

Dlaczego policja nie znosi postępu?
Re: poważna zaleta bycia GEJEM