ikseleczko

671. Data: 2009-04-22 18:48:33

Temat: Re: ikseleczko
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Na ćwiartkę?

O ile ktoś postawi.

Qra

672. Data: 2009-04-22 18:50:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Myślisz, że na grzyba pomaga?

Zwłaszcza na starego.

> To uważaj, bo Ci żółtko wypłynie. ;)

Atam, wyliżę

Qra

673. Data: 2009-04-22 19:03:18

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> Ryzykowne jest tupanie szpilką, a i zmiany mogą zajść punktowo
> jedynie, nieoczekiwanie w innym niż pożądane miejscu.

Na przykład można uwięznąć na rynku na wiki wikiw :)

--
Pozdrawiam - Aicha

674. Data: 2009-04-22 19:06:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> O ile ktoś postawi.

A to ona nie stoi cały czas? Hm...

--
Pozdrawiam - Aicha

675. Data: 2009-04-22 19:09:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> A to ona nie stoi cały czas? Hm...

Tylko w południe.

Ewa

676. Data: 2009-04-22 19:44:08

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Gdyby kózka nie skakała... itd.
>
> Ale sprawa wygląda jeszcze gorzej z mojego punktu widzenia, niestety.
> Postanowiłam bardziej wierzyć XL, niż własnemu pierwszemu wrażeniu,
> które zwalczyłam. Jak się takie zjawisko w psychologii nazywa? Niska
> samoocena?

to się nazywa nieuleganie błędowi pierwszego wrażenia :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

677. Data: 2009-04-22 22:06:30

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Na przykład można uwięznąć na rynku na wiki wikiw :)

To chyba nie autopsja, bo nie nadajesz z rynku... ;DDD

michał

678. Data: 2009-04-22 22:11:57

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> to się nazywa nieuleganie błędowi pierwszego wrażenia :)

Yym. Nieuleganie wrażeniu pierwszego błędu. :D

michał

679. Data: 2009-04-22 22:28:00

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> A jednak wykazujesz symptomy zachłyśnięcia sie "bogactwem"..

Znaczy, jakie... bo widzę, że zaraz będę się bawił jeszcze lepiej... no
dawaj te syndromy ;)

Pzdr
Paweł

680. Data: 2009-04-22 22:28:37

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Tylko w południe.

Jeśli stoi w południe to na próżno. Co innego lata jak łopata o tej
porze w tej konwencji.

michał

Dlaczego policja nie znosi postępu?
Re: poważna zaleta bycia GEJEM