ikseleczko

721. Data: 2009-04-23 19:04:10

Temat: Re: ikseleczko
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Też uważasz, że do Warszawy to się tylko z nudów jeździ?

Nigdy nie byłam. I tu mnie macie:)

--

Paulinka

722. Data: 2009-04-23 19:25:52

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:
> [...]

dziękuję ci ikselko za tego monty pajtona psp.
ten typ humoru szczególnie do mnie przemawia!

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

723. Data: 2009-04-23 19:56:48

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> GD to medea sam na sam z XL. Nie wiem, czy w samo południe...

Dementuję - Pasaż Grunwaldzki. W samo południe.

Ewa

724. Data: 2009-04-23 19:59:40

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 21:25, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> dziękuję ci ikselko za tego monty pajtona psp.
> ten typ humoru szczególnie do mnie przemawia!

To montypajton jedynie dla niewyTrenowanych - średnio sprawni umysłowo
rozumieją, o co chodzi.

725. Data: 2009-04-23 20:02:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A Medea też się przyglądała moim dłoniom - i to było do zauważenia, nie
> cały czas oczywiście, tylko był to jeden duzy impuls, na który własnie
> zwróciłam uwagę.

Przyglądałam się Twoim dłoniom w takim samym stopniu, co całej Tobie.
Niestety, brylantów nie zauważyłam. Wiem, że musi Ci być przykro z tego
powodu. W końcu założyłaś je tak od niechcenia, że do dziś po 7
miesiącach jeszcze o tym pamiętasz.

> Tak, ludzie kłamią, ale nie ja.

To, już chyba wszyscy wiedzą.

Ewa

726. Data: 2009-04-23 20:34:08

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości:

> Też uważasz, że do Warszawy to się tylko z nudów jeździ?

Nie można się nudzić w Warszawie, jak się ma piękne dłonie - choćby i
wszyscy milczeli.

michał

727. Data: 2009-04-23 20:38:56

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości:

> Nigdy nie byłam. I tu mnie macie:)

Kiedyś musi nastąpić ten pierwszy raz... ;)

michał

728. Data: 2009-04-23 21:01:52

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Kwi, 22:02, medea <e...@p...fm> wrote:

> [...]
> Niestety, brylantów nie zauważyłam. Wiem, że musi Ci być przykro z tego
> powodu. W końcu założyłaś je tak od niechcenia, że do dziś po 7

Nie o tym - lecz o twoim spojrzeniu, żtp. z przytupem.

> To, już chyba wszyscy wiedzą.

Głównie Ty i Michał.

729. Data: 2009-04-23 21:12:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Dementuję - Pasaż Grunwaldzki. W samo południe.

I dwa nagie miecze w rękach XL?
(ale 24 cm to nie miecze mają, tylko kordziki - a raczej
mizerykordie...)

--
Pozdrawiam - Aicha

730. Data: 2009-04-23 21:17:24

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> Nie można się nudzić w Warszawie, jak się ma piękne dłonie

I do tego pracowite...

--
Pozdrawiam - Aicha (przegięłam?;))

Dlaczego policja nie znosi postępu?