ile kalorii w łyżce oleju

1. Data: 2006-05-29 10:58:18

Temat: ile kalorii w łyżce oleju
Od: "Nika" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

pytanie trochę dziwne ale zapytała mnie córka a ja ... nie wiem :)

2. Data: 2006-05-29 13:16:24

Temat: Re: ile kalorii w łyżce oleju
Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Nika" <m...@p...krakow.pl> wrote in message
> pytanie trochę dziwne ale zapytała mnie córka a ja ... nie wiem :)

W lyzce stolowej ok 120 kalorii, w zasadzie bez wzgledu na rodzaj oleju,
oliwy czy tluszczu, ale wazne tez jaki to rodzaj tluszczu.

Np. w oleju z migdalow 120, a awokado 124, z rzepaku 124, z orzecha
kokosowego 120 (ale 100% "zly" tluszcz), z kukurydzy 120, z orzechow
laskowych 120, w oliwie z oliwek 119, w smalcu 115, etc.

3. Data: 2006-05-29 13:22:21

Od: "Nika" <m...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

sporo :)
dzięki

Użytkownik "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
> kokosowego 120 (ale 100% "zly" tluszcz), z kukurydzy 120, z orzechow
> laskowych 120, w oliwie z oliwek 119, w smalcu 115, etc.

pulpety na obiad... ale jak?
Pieczety - czyli eksperyment kulinarny [P]
Przecier pomidorowy - ile może stać otwarty?
Proszę o tłumaczenie
Proszę o tłumaczenie