Re: ile kosztuje wymaz??

From: ika <i...@s...wody>
Subject: Re: ile kosztuje wymaz??
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: Fri, 29 Jul 2005 18:05:24 +0200

Dnia 29.07.05, około 17:05, ruua bulgocze

> musisz miec
> tylko wazna ks. zdrowia/
> jesli jestes z wwy, to podam ci namiar, bo do tego prof. skierowalam wlasnie
> dziewczyny, ktore chcialy sie zbadac przed zajsciem w ciaze.

Ja własnie jestem 'okrakiem', znaczy przemeldowuję się. Póki co jestem
bezdomna, ale mam ważną książeczkę kasy pomorskiej ;) Próbowałam wypytać
tu na miejscu ludzi jak to we Wszawie wygląda z książeczkami, to patrzyli
na mnie dziwnie i mówili, że tu nie ma książeczek zdrowia i że w ogóle o
czym ja do nich mówię. To w końcu są książeczki czy nie ma? I gdzie się je
drukuje? Albo z czym się chodzi do lekarza?
A namiar na lekarza - przyda się z pewnością, poproszę. Chyba, że wolisz
takie info na priv.

--
ika - umop apisdn