ile kosztuje wymaz??

1. Data: 2005-07-27 20:47:53

Temat: ile kosztuje wymaz??
Od: "Gosia" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie: ile kosztuje bakteriologiczny wymaz z pochwy w prywatnym
laboratorium?? Dziękuję za odpowiedź.

2. Data: 2005-07-28 10:49:46

Temat: Re: ile kosztuje wymaz??
Od: aneczka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia napisał(a):
> Mam pytanie: ile kosztuje bakteriologiczny wymaz z pochwy w prywatnym
> laboratorium?? Dziękuję za odpowiedź.

zależy od laboratorium, około 35 zł

3. Data: 2005-07-28 15:49:21

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie: ile kosztuje bakteriologiczny wymaz z pochwy w prywatnym
> laboratorium?? Dziękuję za odpowiedź.

w wwie 45 zl (same tlenowe) i 55-65 zl lacznie z beztlenowymi. ale jesli
jestes z wwy, moge ci polecic super mce, gdzie zrobisz to na kase chorych.

4. Data: 2005-07-29 09:11:15

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28.07.05, około 17:49, ruua bulgocze

> jesli
> jestes z wwy, moge ci polecic super mce, gdzie zrobisz to na kase chorych.

Na kasę chorych - ale z jakich wskazań? Co trzeba naopowiadać w gabinecie?
Jak chciałam przed zajściem w ciążę zbadać czystość, to kobita mi
powiedziała, że ona profilaktyki nie ma w procedurach NFZ i na pytanie 'to
w takim razie kiedy się to robi' odpowiedziała, że w przypadku infekcji,
które nie reagują na leczenie.
Pfff...

--
ika - umop apisdn

5. Data: 2005-07-29 15:05:10

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości

> Na kasę chorych - ale z jakich wskazań? Co trzeba naopowiadać w gabinecie?

nic, zadnego skierowania, zapisujesz sie telefonicznie i idziesz. minus -
tylko w srody w godz. 9-12, ale za to to genialnego profesora. musisz miec
tylko wazna ks. zdrowia/

> [...]
> w takim razie kiedy się to robi' odpowiedziała, że w przypadku infekcji,

jesli jestes z wwy, to podam ci namiar, bo do tego prof. skierowalam wlasnie
dziewczyny, ktore chcialy sie zbadac przed zajsciem w ciaze.

6. Data: 2005-07-29 16:05:24

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29.07.05, około 17:05, ruua bulgocze

> musisz miec
> tylko wazna ks. zdrowia/
> jesli jestes z wwy, to podam ci namiar, bo do tego prof. skierowalam wlasnie
> dziewczyny, ktore chcialy sie zbadac przed zajsciem w ciaze.

Ja własnie jestem 'okrakiem', znaczy przemeldowuję się. Póki co jestem
bezdomna, ale mam ważną książeczkę kasy pomorskiej ;) Próbowałam wypytać
tu na miejscu ludzi jak to we Wszawie wygląda z książeczkami, to patrzyli
na mnie dziwnie i mówili, że tu nie ma książeczek zdrowia i że w ogóle o
czym ja do nich mówię. To w końcu są książeczki czy nie ma? I gdzie się je
drukuje? Albo z czym się chodzi do lekarza?
A namiar na lekarza - przyda się z pewnością, poproszę. Chyba, że wolisz
takie info na priv.

--
ika - umop apisdn

co oznacza - "atomiczna"
choroba lokomocyjna
po jakim czasie browar bo wyrwaniu zeba
problemy z uchem
Uzależnienie od środków antyalergicznych.