ile pracowac, aby dzień byl idealny

11. Data: 2013-04-15 19:19:46

Temat: Re: ile pracowac, aby dzień byl idealny
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sporo czesc ludzi (wiekszosc?) potrzebuje byc produktywna, kretywna,
> przydatna - łotwewer. Dosc szybko te 36 min. moglo by sie okazac... za
> malo

To, że pewna, może nawet duża część społeczeństwa jest moralnie uzależniona
od pracy wcale nie oznacza, że tak jest zdrowo dla społeczeństwa lub
człowieka.
A uzależnienia należy leczyć.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

12. Data: 2013-04-15 19:58:37

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2013-04-15 09:44, obywatel Hanka uprzejmie donosi:

> Tak to się szybko konia zajeździ.

l-idealny

> Chyba bym z nudów zdechła.

Ale koń by odżył.

Dębska

13. Data: 2013-04-15 20:08:31

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

l-idealny

> Ale koń by odżył.

Qra z wozu qniu lzy..j

14. Data: 2013-04-15 21:52:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Apr 2013 05:07:51 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

l-idealny

> I co żryć...

Osoby, które wiedzą, co jest czym, przecież nie muszą się przejmować jakimś
tam żarciem, nie?
;-PPP
--
XL
http://gosc.pl/doc/1520456.Na-1000-pedofilow-400-to-

15. Data: 2013-04-16 11:46:56

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-04-15 19:58, obywatel Przemysłąw Dębski uprzejmie donosi:

> Ale koń by odżył.

Mógł nie być osłem.

Planeta Homo, czyli spojrzeć oczami innego.
Polska żywność to trucizna, nie kupujcie polskich produktów.
Buraki was trują, was bo ja nie jem polskiego proszku do prania, czyli "żywności."
i tak się tylko pochwale przy okazji
Ludzie dojrzewają