ile sa wazne egzaminy?

1. Data: 2004-11-01 11:24:14

Temat: ile sa wazne egzaminy?
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli chce je przepisac z jednej uczelni do drugiej? podobno 5 lat, ale nie
moge znalesc podstawy prawnej - pomozcie!

2. Data: 2004-11-01 20:23:44

Temat: Re: ile sa wazne egzaminy?
Od: "Amelka" <...@...a> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cm56cm$r03$1@mamut.aster.pl...
> jesli chce je przepisac z jednej uczelni do drugiej? podobno 5 lat,
ale nie
> moge znalesc podstawy prawnej - pomozcie!

Przejrzyj, proszę, wątek "Reaktywacja na studia na innej uczelni" z
29.10.2004.
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,2.html?group=pl.soc
.edukacja&tid=1002
634

na wszelki wypadek link do statutów przykładowych uczelni, które
cokolwiek wspominają o reaktywacji:
http://www.ar.wroc.pl/polish/studia/regulamin/#8
http://www.samorzad.agh.edu.pl/index.php?todo=regula
min_studiow §23
http://www.wssp.edu.pl/regulaminvi.html §38

Ponadto, przepisanie oceny z egzaminu zależy także, niestety, od
widzimisię prowadzącego zajęcia: jedni przepisują każdą ocenę inni np.
od 3,5 w górę.

--
A jak Anarchia

3. Data: 2004-11-02 19:00:11

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amelka" <...@...a> napisał w wiadomości

> Przejrzyj, proszę, wątek "Reaktywacja na studia na innej uczelni" z
> [...]

te odpowiedzi mi niewiele daja. ja musze wiedziec, czy jest ten przepis o 5
latach:((( nie moge reaktywowac na uczelni, bo zeby to zrobic, musialabym
zaplacic za semetr (to jest ok. 3000 zl - nie stac mnie na oplacanie w 2
szkolach).

> na wszelki wypadek link do statutów przykładowych uczelni, które
> [...]

a nie znasz strony do statutu wsse w wwie?

> Ponadto, przepisanie oceny z egzaminu zależy także, niestety, od
> widzimisię prowadzącego zajęcia: jedni przepisują każdą ocenę inni np.
> od 3,5 w górę.

w tej szkole nie patrzyli na wysokosc ocen, tylko orzekli, ze egzaminy sa za
stare.

Czy tylko kurator lubuski działa na szkodę uczniów?
OT - Kurs C++ na Raszyńskiej (W-wa)
nauczycielka nas gnebi
Reaktywacja na studia na innej uczelni ( w innym miescie)
Kółka