ile schudne przez 6 dni

11. Data: 2006-04-11 12:07:02

Temat: Re: ile schudne przez 6 dni
Od: "a" <2...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

a jesli przez 6 dni bede w ciagu dnia jadl tylko 2 male jablka i ewentualnie
zupe to ubedzie mi tluszczu? i ile tego tluszczu ubedzie jak w ciagu dnia
bede jadl tylko do 200-300kalori

12. Data: 2006-04-11 12:26:11

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a" <2...@h...com> napisał w wiadomości
>a jesli przez 6 dni bede w ciagu dnia jadl tylko 2 male jablka i
>ewentualnie zupe to ubedzie mi tluszczu? i ile tego tluszczu ubedzie jak w
>ciagu dnia bede jadl tylko do 200-300kalori

no slyszalem ze 9000 kalorii to 1kg masy
dziennie zuzywasz powiedzmy 2200 kalori
to sobie policz

2200 to praca biurowa chlopa 190 wzrostu ;)

--
Niedzwiedz
Start 66B,fuji,stałki

13. Data: 2006-04-11 12:27:04

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Głodowanie trzeba robić umiejętnie, wtedy są efekty. Nie należy zapominać,
> że najważniejszy okres to nie sama głodówka, ale okres z jej wychodzenia.
> Jest książka Małachowa o głodówce, gdzie wszystko dokładnie jest opisane.

Ludzie, ktorzy pisza o rzekomych "prawidlowosciach" glodowek" sa
przestepcami takimi samymi jak hitlerowcy prowadzacy obozy smierci. ale
nawet w tych obozach nie bylo glodowek.
W ten oto sposob wyczerpalem temat z mojej strony.
Pozdrawiam Jurek M.

14. Data: 2006-04-11 12:28:45

Od: "a" <2...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> no slyszalem ze 9000 kalorii to 1kg masy
> dziennie zuzywasz powiedzmy 2200 kalori
> to sobie policz
>
> 2200 to praca biurowa chlopa 190 wzrostu ;)

mylisz sie ,1kg to jest 7000kalori,dzienne zapotrzebowanie praca biurowa
siedząca to 2600kalori.
ale chcialem sie dowiedziec ile realnie moge schudnac przez 6 dni (dziennie
jedzac 200kalori)

15. Data: 2006-04-11 12:50:04

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Przykro mi, ale stracisz tylko wodę. Do uwolnienia kwasów tłuszczowych z
> takanki zapasowej potrzebny jest caly zestaw reakcji chemicznych na czele z
> enzymem lipazy lipoproteinowej, który to enzym jest odpowiedzialny za
> spalanie tłuszczu. Głodując, absolutnie nie wyzwalasz tych rekacji.

Wiesz, naczytales sie czegos tam wybiorczo, ale ani minuty sie nad tym
nie zastanowiles. Czym jest tkanka tluszczowa? Magazynem energii. Po co
nam taki magazyn? Ano po to, by czlowiek mogl w miare normalnie
funkcjonowac w okresach, kiedy tej energii nie moze sobie dostarczyc z
zewnatrz, w postaci pokarmu. Co robi tkanka tluszczowa w okresie, gdy
mamy obfitosc pozywienia? Magazynuje nadwyzki energii w postaci
tluszczu. A co robi tkanka tluszczowa w okresie niedostarczania energii
w postaci pokarmu? Uwalnia te nadwyzki energii, by organizm mogl
przezyc. Jak najbardziej metabolizm normalnego czlowieka pozwala na
spalanie tluszczu z tkanki tluszczowej podczas postu. Gdyby bylo
inaczej, tkanka tluszczowa bylaby tworem zupelnie zbednym. Logika sie
klania, a raczej jej elementarne braki, panie "oswiecony wiedza".

16. Data: 2006-04-11 12:50:22

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

a pisze:

> mylisz sie ,1kg to jest 7000kalori,

Powiedzmy, ze 1 kg tkanki tluszczowej to ~6000 kcal :)

> dzienne zapotrzebowanie praca biurowa
> siedząca to 2600kalori.

A to juz zalezy od masy ciala, plci, wieku i kilku innych rzeczy.

> ale chcialem sie dowiedziec ile realnie moge schudnac przez 6 dni (dziennie
> jedzac 200kalori)

Moze to byc kilka kilogramow, ale czesc z tego bedzie woda, czesc -
miesniami, przerobionymi na glukoze, a czesc tluszczem.

17. Data: 2006-04-11 15:20:59

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> wrote in message

> Pamietaj, ze sa rozne "szkoly". A zdaje sie, ze Ty nie wiesz iz kasza,
> chleb, ryz i owoce to cukier. I wlasnie od tego cukru sie tyje. Oczywiscie
> w niezwykle lapidarnym skrocie.
> Pozdrawiam Jurek M.

Czyli mam jesc mieso i warzywa? a co na przegryzke?
Co z jogurtami np i z chrupkim pieczywem? albo z twarozkami ?

Ania

18. Data: 2006-04-11 15:24:03

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał w
wiadomości news:e1g8m8$ku5$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> sie klania, a raczej jej elementarne braki, panie "oswiecony wiedza".

Marcin, nie ściemniaj. Głodówka prowokuje do spalania zapasowych tłuszczów
ale też wyczerpuje przy tym zasoby potrzebnych składników do prawidłowego
funkcjonowania poszczególnych układów, narządów, tkanek i komórek prowadząc
w dalszej konsekwencji do pojawienia się różnych zaburzeń i chorób, nie
wspomnę o klasycznym jojo. Jeśli ktoś ma nadwagę - to znaczy, że fatalnie żywi
swój organizm, i należy ZMIENIĆ nawyki żywieniowe.

Krystyna

19. Data: 2006-04-11 17:23:49

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-04-2006 o 14:28:45 a <2...@h...com> napisał:

> [...]
> siedz?ca to 2600kalori.
> ale chcialem sie dowiedziec ile realnie moge schudnac przez 6 dni

200 kcal to zdecydowanie za mało - ja bez konsultacji z lekarzem czy
dietetykiem "wymyśliłam" sobie własną dietę (dość ubogą) ale starałam się
zjadać ok. 1000 kcal - w ciągu miesiąca schudłam 10kg (sama woda i
mięśnie) bez widocznych rezultatów (poza wagą). Później stosowałam coraz
drastyczniejsze metody i w rezultacie schudłam 33kg - żałuję. Odbiło się
to na zdrowiu a konsekwencje tego będą się ciągnęły latami. Teraz mam
wymarzoną wagę i wiele problemów.
Gdybym mogła cofnąć czas to oczywiście podjęłabym walkę z własną wagą, ale
w zupełnie inny sposób. Polecam jeść NORMALNIE byle w mniejszych ilościach
(kończ jeść gdy czujesz się najedzona/najedzony w 75%); nie jedz po 18.00,
skończ ze słodyczami i pij jak najwięcej wody niegazowanej... No i
zapomniałam o najważniejszym - Ćwicz, biegaj, chodź na spacery - po prostu
dużo się ruszaj!
Powodzenia

- Monika

20. Data: 2006-04-11 20:30:49

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości
> Ludzie, ktorzy pisza o rzekomych "prawidlowosciach" glodowek" sa
> przestepcami takimi samymi jak hitlerowcy prowadzacy obozy smierci. ale
> nawet w tych obozach nie bylo glodowek.

Im dlatego tam ludzie umierali z wycieńczenia i chorób metabolicznych. Bo
nie głodowali, ale jedli daleko poniżej zapotrzebowania kalorycznego, nie
wspominając o tym, że wiele produktów potrzebnych organizmowi po prostu nie
dostarczali.
A co do głodówek - to na całym świecie stosowane są z pozytywnym skutkiem i
wiele literatury traktuje na ten temat. Szkoda jednak, że medycyna
konwencjonalna ich nie stosuje - raz z ignorancji tychże lekarzy, dwa, bo
bardzo ciężko przeciętnemu człowiekowi dobrowolnie odmówić sobie jedzenia.
Tym bardziej, że w dzisiejszych czasach człowiek je nie z głodu, ale z
przyzwyczajenia.

Pozdrawiam,
Akulka

zmywarka G688SC- wada czy inteligencja?