ile schudne przez 6 dni

1. Data: 2006-04-11 09:03:07

Temat: ile schudne przez 6 dni
Od: "a" <2...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ile moge schudnac jak nie bede jadl wogole tylko pil przez 6 dni

2. Data: 2006-04-11 09:22:14

Temat: Re: ile schudne przez 6 dni
Od: "Patryk" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niemam pojecia ale pare kg chyba tak

3. Data: 2006-04-11 09:30:11

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a" <2...@h...com> napisał w wiadomości
> Ile moge schudnac jak nie bede jadl wogole tylko pil przez 6 dni
Nie gloduj w ten sposob, bo to jest tylko wyniszczanie organizmu. A efekt
moze byc bardzo mizerny. Mozesz pozbyc sie 2 3 kg w postaci wody, a nie
tkanki tłuszczowej.
pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2006-04-11 09:55:49

Od: "a" <2...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie gloduj w ten sposob, bo to jest tylko wyniszczanie organizmu. A efekt
> moze byc bardzo mizerny. Mozesz pozbyc sie 2 3 kg w postaci wody, a nie
> tkanki tłuszczowej.

ale chyba cos musze stracic tluszcz chociaz z 1kg,nie mozliwe zebym tylko
sama wode stracil przez 6 dni

5. Data: 2006-04-11 10:34:44

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale chyba cos musze stracic tluszcz chociaz z 1kg,nie mozliwe zebym tylko
> sama wode stracil przez 6 dni
Przykro mi, ale stracisz tylko wodę. Do uwolnienia kwasów tłuszczowych z
takanki zapasowej potrzebny jest caly zestaw reakcji chemicznych na czele z
enzymem lipazy lipoproteinowej, który to enzym jest odpowiedzialny za
spalanie tłuszczu. Głodując, absolutnie nie wyzwalasz tych rekacji.
Dam Ci inną radę. Nie jedz slodyczy, owoców, nie pij slodkich soków, jedz
mało chleba, kaszy, ryzu, ziemniakow. jedz mieso, jajka i rozne jarzyny.
Gwarantuje, ze schudniesz...
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2006-04-11 10:50:44

Od: "Puchacz" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> wrote in message

> Dam Ci inną radę. Nie jedz slodyczy, owoców, nie pij slodkich soków, jedz
> mało chleba, kaszy, ryzu, ziemniakow. jedz mieso, jajka i rozne jarzyny.

no to ja juz zglupialam....
jesni mowia ze sie powinno jesc owoce i kasze i ryze a ty mowisz ze nie
wolno...
to jak to w koncu jest?
mi sie wydawalo ze zestaw na obiad ktory sklada sie z kaszy gryczanej i
jakies 2 sorowek to dobry zestaw i jakies jablka pomiedzy posilkami..... a
nie jest tak?

Ania

7. Data: 2006-04-11 11:02:59

Od: "a" <2...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mało chleba, kaszy, ryzu, ziemniakow. jedz mieso, jajka i rozne jarzyny.

tylko kiedys glodowalem kilka dni i widzialem po sobie ze schudlem na nogach
i brzuchu wiec sie chudnie na glodowce

8. Data: 2006-04-11 11:19:12

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Puchacz" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jakies 2 sorowek to dobry zestaw i jakies jablka pomiedzy posilkami..... a

Pamietaj, ze sa rozne "szkoly". A zdaje sie, ze Ty nie wiesz iz kasza,
chleb, ryz i owoce to cukier. I wlasnie od tego cukru sie tyje. Oczywiscie w
niezwykle lapidarnym skrocie.
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2006-04-11 11:23:03

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko kiedys glodowalem kilka dni i widzialem po sobie ze schudlem na
> nogach i brzuchu wiec sie chudnie na glodowce
> Ale potem przytyjesz wiecej anizeli schudles.
I w ogolnym rozrachunku bedziesz wiecej wazyl anizeli przed glodowka.
Sprobuj poczytac na temat mechanizmow odzywiania organizmu, bo za malo wiesz
na ten temat i wpedzisz sie w jakies choroby.
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2006-04-11 11:42:47

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 11 Apr 2006 13:23:03 +0200, na pl.misc.dieta,
j...@n...pl napisał(a):

> I w ogolnym rozrachunku bedziesz wiecej wazyl anizeli przed glodowka.
> Sprobuj poczytac na temat mechanizmow odzywiania organizmu, bo za malo wiesz
> na ten temat i wpedzisz sie w jakies choroby.

Głodowanie trzeba robić umiejętnie, wtedy są efekty. Nie należy zapominać,
że najważniejszy okres to nie sama głodówka, ale okres z jej wychodzenia.
Jest książka Małachowa o głodówce, gdzie wszystko dokładnie jest opisane.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

zmywarka G688SC- wada czy inteligencja?
Piramida żywieniowa dobra czy zła?