ile schudne przez 6 dni

21. Data: 2006-04-11 20:43:23

Temat: Re: ile schudne przez 6 dni
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:e1ghmj$a07$1@news.onet.pl...
> Marcin, nie ściemniaj.

Nie ściemniaj Krystyno.

>Głodówka prowokuje do spalania zapasowych tłuszczów

Nie odrazu, w pierwszym etapie rzeczywiście leci sama woda z człowieka - co
też ma swój cel, bo większość ludzi posiada nadmiar wody w postaci
różnorodnych puchlin - co nie jest bez wpływu także na wagę. Dopiero po
kilku dniach, po przełączeniu się na jedzenie wewnętrzne trawi się własne
tłuszcze. Dlatego by coś zgubić z tłuszczu trzeba stosować głodówki
długoterminowe.

> ale też wyczerpuje przy tym zasoby potrzebnych składników do prawidłowego
> funkcjonowania poszczególnych układów, narządów, tkanek i komórek
prowadząc
> w dalszej konsekwencji do pojawienia się różnych zaburzeń i chorób,

Naprawdę? Poczytaj trochę o głodówkach. Zdziwiłabyś się jak trudno pewne
zapasy w tym i witamin wyczerpać z organizmu podczas głodówki. Takie
wyczerpania zdarzają się jako efekt długotrwałego niedojadania, grupo niż
min. dla danego organizmu.
Ponadto głodówka zwłaszcza długotrwała LECZY chore organy min. poprzez
trawienie chorych zdegenerowanych komórek, zalegających w naczyniach
krwionośnych tłuszczów itd., itp.

>nie
> wspomnę o klasycznym jojo.

To normalne, ze na początku organizm nabierze kilogramów - reodbudowa
tkanek, nawodnienie - w końcu jelita puste też się czymś napełnią. Jojo
dostają po głodówce tylko idioci (czyli powrót do wagi +cos gratis). To ci,
którzy nie zmieniają swoich nawyków, lub wręcz rzucają się na żarcie by
sobie głodówkę zrekompensować (co może nawet doprowadzić do śmierci).

>Jeśli ktoś ma nadwagę - to znaczy, że fatalnie żywi
> swój organizm, i należy ZMIENIĆ nawyki żywieniowe.

I tu masz kompletną rację. Po za tym nie uważam, by głodówka mogła być
sposobem zgubienia wagi ZAMIST zmiany diety i sposobu zycia. Może być drogą
wstępn do odchudzania jako oczyszczenie organizmu ze złogów i zmniejszenie
żołądka. Nigdy zamiast.

Pozdrawiam,
Akulka

22. Data: 2006-04-11 20:50:53

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a" <2...@h...com> napisał w wiadomości
> a jesli przez 6 dni bede w ciagu dnia jadl tylko 2 male jablka i
ewentualnie
> zupe to ubedzie mi tluszczu? i ile tego tluszczu ubedzie jak w ciagu dnia
> bede jadl tylko do 200-300kalori
Jeśli chcesz schudnąć jedząc 200-300 kcal - to napisz wyraźnie - dam ci
gratis dyplom idioty. To znacznie bardziej cię wyczerpie niż głodówka i
dojdą dużo gorsze skutki uboczne. Może przez tydzień sobie życia i zdrowia
nie zmarnujesz, ale do cholery, dlaczego tak chcesz się katować?
Zarówno jedząc te marne kcal jak i na głodówce schudniesz. Zdrowiej na
głodówce. Ile schudniesz? To zależy od twojej nadwagi. Mnie się zdarzała w
tydzień od 6-8 kg w tydzień. Jeśli nie będziesz kompletnie nic podjadał, to
nawet wyjdzie ci na zdrowie. Warunek - musisz być zdrowy, bo nie każdy chory
na coś może głodować. No i trzeba się oczyszczać - inaczej to co zalega w
twoich jelitach zacznie cię zatruwać, a to spowoduje bardzo złe
samopoczucie.

Pozdrawiam,
Akulka

23. Data: 2006-04-11 21:11:35

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a napisał(a):
> Ile moge schudnac jak nie bede jadl wogole tylko pil przez 6 dni

Takiej kuracji nie radzę, gdyż jest to wyczerpujace dla organizmu.
Radzilabym stopniowo i powoli pozbywać się produktów zawierających duże
ilości tłuszczu. Poza tym ruszać, ruszać i jeszcze raz ruszać się to
jest najskuteczniejsze. Szybkie zrzucanie wagi powoduje że organizm
jeszcze bardziej będzie później starać się nadrabiać spalony tłuszcz i
wtedy zamiast schudnąć będziemy jeszcze bardziej tyć.

24. Data: 2006-04-11 21:59:57

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Puchacz" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> <j...@n...pl> wrote in message

> Czyli mam jesc mieso i warzywa? a co na przegryzke?
> Co z jogurtami np i z chrupkim pieczywem? albo z twarozkami ?
>
> Ania

Jezeli jesz np. mieso, obok masz sadzone jajko, obok 1 ziemniaczek, a w
salaterce buraczki lub kapuste, to jaka jeszcze przegryzka? Przegryzka jest
dobra..... przy 100 g wodki....:)))
Pozdrawiami Jurek M.

25. Data: 2006-04-11 22:02:55

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie głodowali, ale jedli daleko poniżej zapotrzebowania kalorycznego, nie
> wspominając o tym, że wiele produktów potrzebnych organizmowi po prostu
> nie
> dostarczali.
> A co do głodówek - to na całym świecie stosowane są z pozytywnym skutkiem
> wiele literatury traktuje na ten temat. Szkoda jednak, że medycyna
> konwencjonalna ich nie stosuje - raz z ignorancji tychże lekarzy, dwa, bo
> bardzo ciężko przeciętnemu człowiekowi dobrowolnie odmówić sobie jedzenia.
> Tym bardziej, że w dzisiejszych czasach człowiek je nie z głodu, ale z

W obozach rzeczywiscie nie jedli co powinni, ale ograniczenia kaloryczne
byly takie jak dzisiaj polecaja roznej masci znachorzy, np. dieta 100
kalorii. To jest niszczenie swojego organizmu.
Pozdrawiam Jurek M.

26. Data: 2006-04-11 22:09:11

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie odrazu, w pierwszym etapie rzeczywiście leci sama woda z człowieka e
> tłuszcze. Dlatego by coś zgubić z tłuszczu trzeba stosować głodówki

Tak, to w takim razie trzeba koniecznie zastosowac dlugotrwala glodowke, po
ktorej zejdzie tluszcz, a w nastepnej kolejnosci zejdzie czlowiek, ale juz
bez tluszczu, to tez jakis sukces...:
Pozdrawiam Jurek M.

27. Data: 2006-04-11 22:16:02

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> byly takie jak dzisiaj polecaja roznej masci znachorzy, np. dieta 100
> kalorii. To jest niszczenie swojego organizmu.

I tu się zgadzam - ale to nie jest głodówka. Ponadto, czy ja gdzieś
napisałam, że głodówka jest rozsądnym sposobem na pozbycie się wagi? Tylko
idioci ją stosują jako sposób zbicia, a raczej obniżenia wagi zamiast diety
i zmiany stylu życia i żywienia.

Pozdrawiam,
Akulka

28. Data: 2006-04-11 22:18:17

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
po
> ktorej zejdzie tluszcz, a w nastepnej kolejnosci zejdzie czlowiek, ale juz

Proszę, nie uzywaj sarkazmu jako argumentu, bo wykazujesz ignorancję.
Nigdzie nie napisałam, że głodówka jest sposobem odchudzania się, ale
opisałam działanie głodówki.

Pozdrawiam,
Akulka

29. Data: 2006-04-11 22:24:36

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
po
> ktorej zejdzie tluszcz, a w nastepnej kolejnosci zejdzie czlowiek, ale juz

Ponadto pomijając głodówkę i jest sposób wpływania na wagę, to można bardzo
długo głodować bez żadnych skutków ubocznych, a wręcz przeciwnie.
Hint - sposób wejścia w głodówkę, sposób jej przeprowadzenia i wyjścia z
niej. Do tego jest potrzeba wiedza, by sobie krzywdy nie zrobić. Tak jak
trzeba pójść na kurs, poznać podstawowe pojęcia z mechaniki pojazdu, znać
znaki drogowe by zostać dobrym kierowcą, tak i tu trzeba się trochę
dokształcić i przygotować zarówno fizycznie, jak i psychicznie. Ale to każdy
rozumny człowiek wie.

Pozdrawiam,
Akulka

30. Data: 2006-04-11 22:25:56

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Naprawdę? Poczytaj trochę o głodówkach. Zdziwiłabyś się jak trudno pewne
> zapasy w tym i witamin wyczerpać z organizmu podczas głodówki.

No brawo! Powiedz tę rewelację światłym krytykantom diety optymalnej, którzy
zarzucają tej diecie niedobory witamin i mikroelementów.

> [...]
> Ponadto głodówka zwłaszcza długotrwała LECZY chore organy min. poprzez
> trawienie chorych zdegenerowanych komórek, zalegających w naczyniach

A co z anorektyczkami? Też są zdrowe? Może w szpitalach powinni zlikwidować
kuchnię i nareszcie pacjenci zaczęliby zdrowieć, a kasę przeznaczyć na podwyżki
dla reszty personelu? ;) Czyż to nie genialne?

> [...]
> którzy nie zmieniają swoich nawyków, lub wręcz rzucają się na żarcie by
> sobie głodówkę zrekompensować (co może nawet doprowadzić do śmierci).

Ale nie musisz się tak złościć. Może właśnie jesteś głodna? ;)

> [...]
> wstępn do odchudzania jako oczyszczenie organizmu ze złogów i zmniejszenie

U optymalnych jest inaczej - najpierw zaczynają optymalnie (tłusto) jeść, a
potem chudną (jeśli mieli nadwagę) :)

Krystyna

zmywarka G688SC- wada czy inteligencja?
Piramida żywieniowa dobra czy zła?