ile schudne przez 6 dni

51. Data: 2006-04-12 20:09:18

Temat: Re: ile schudne przez 6 dni
Od: "Renata" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic. Nic nie schudniesz. Odwodnisz organizm. A gdy tylko powrocisz do
jedzenia organizm natychmiast zacznie uzupelniac niedobory czyli gromadzic
tkanke tluszczowa.

52. Data: 2006-04-12 20:24:04

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> . No i trzeba się oczyszczać - inaczej to co zalega w
> twoich jelitach zacznie cię zatruwać, a to spowoduje bardzo złe
> samopoczucie.

Na oczyszczenie jelit, to najlepiej polknac tasiemke, koncowke tak z 6m. Jak
wyjdzie z wiadomej strony, to przeciagac, "wte i wewte". Mozna zawiazac
kokardke, wtedy czyszczenie jelit bedzie skuteczniejsze. Tak slyszalem, moze
to zart, ale ludzie to rozne rzeczy wymyslaja, m.inn. glodowki.
Pozdr
maf

53. Data: 2006-04-12 20:36:36

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

maf napisał(a):

> [...]
> kokardke, wtedy czyszczenie jelit bedzie skuteczniejsze. Tak slyszalem, moze
> to zart, ale ludzie to rozne rzeczy wymyslaja, m.inn. glodowki.

Zeby sie dowiedziec co ludzie wymyslaja - i w co inni wierza -
wystarczy przeczytac pierwsze 100 stron z ksiazki "DO".

Co do glodowek, to czytalem na innym forum, ze lekarze w Niemczechprzy
roznych przewleklych chorobach czesto zalecaja 1dniowe posty dla
wspomagania leczenia. Ale jak by nie bylo, Twoje "wnioski" i tak
opieraja sie na tzw braku wiedzy:

http://sci.pam.szczecin.pl/~fasting/

54. Data: 2006-04-12 20:39:56

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Golo <k...@t...pl> napisał(a):

> To nie pan tylko nie wiadomo co , bo raz występuje jako pani a raz jako
> pan,
> a po drugie to cos sie zadziało bo ONO nigdy takie aktywne i napastliwe
> nie bylo.
> Najwyraźniej poluzowali jej pasy...

Otoz to !!!

Prosze Szanownego Audytorium,
....maja Panstwo w tej chwili przed soba typowy przyklad dyskusji z rzekomo
optymalnie odzywionym mozgiem....i wyjatkowo zrownowazonym psychicznie
wyznawca ideologii optymalnej, ktora ma w/g jej autora naprawic ludzki,
zdegenerowany od wiekow mozg.

Ten kliniczny przyklad optypsychopaty jest kolejna, dobitna ilustracja
mozliwosci intelektualnych optymalnie zywionego mozgu.

Optymalny biznes o ktorym napisalem powyzej, widocznie temu optymalnemu,
niskoweglowodanowemu sanitariuszowi i przygupowi zaczyna mocno podupadac, a
jego osobiste ONO moze chce akurat kupic sobie buty na wysokim obcasie....wiec
temu prymitywowi nerwy kompletnie juz wysiadaja.

No coz, wiadomo przeciez, ze gdyby byl zdrowy psychicznie, to nie wypisywalby
takich postow po grupach dyskusyjnych.

Niemniej jednak, dzieki jego i paru innych wypowiedziach, rzekomo optymalnie
zywiacych sie internautow, maja Szanowni Panstwo poglad na to, co z normalnego
czlowieka moze zrobic nieprawidlowa dieta, ktora nie dostarcza mozgowi
niezbednych dla zdrowej, normalnej jego pracy, wlasciwych skladnikow odzywczych.

Ps. Sadze, ze ten chory psychicznie, wyjatkowo agresywny osobnik, powinien
miec przydzielony nie tylko kaftan bezpieczenstwa ale i wlasna klatke na
oddziale zamknietym, szpitala psychiatrycznego.

--------------
Jeff

55. Data: 2006-04-13 06:36:08

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> miec przydzielony nie tylko kaftan bezpieczenstwa ale i wlasna klatke na
> oddziale zamknietym, szpitala psychiatrycznego.

Mnie te inwektywy Jeffa wcale nie dziwia, bo juz wczesniej czytalem
podobnych wiele pod adresem roznych osob. Po prostu komus puscily
nerwy....(merytorycznie...i po naukowych badaniach....:)))
Pozdrawiam Jurek M.

56. Data: 2006-04-13 07:18:46

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Apr 2006 08:36:08 +0200, <j...@n...pl>
napisał:

> [...]
> podobnych wiele pod adresem roznych osob. Po prostu komus puscily
> nerwy....(merytorycznie...i po naukowych badaniach....:)))

Te inwektywy , które czytałeś wcześniej, mogly być tworem tego samego
autora/ki.
Czasem występuje jako kobieta, czasem jako męzczyzna.Argumentacja zawsze
ta sama,
i charakterystyczny styl pisania też taki sam.Nawiedzonej schizofreniczki.

57. Data: 2006-04-13 13:24:47

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> podobnych wiele pod adresem roznych osob. Po prostu komus puscily
> nerwy....(merytorycznie...i po naukowych badaniach....:)))

Witam Towarzysza Jerzego Mierzyskiego

Szanowny Towarzyszu, a te inteligentne, kulturalne i merytoryczne posty ktore
wysyla na grupe zywiacy sie smalcem i slonina optymalny Golo, ktory uwaza sie
jednoczesnie za:

- dietetyka,
- lekarza specjaliste od leczenia wszystkich chorob swiata
przy pomocy diety podobno zydowskich rabinow w ktorej podstwowym daniem jest
slonina i boczek swinski, a ktorym to produktom ci rabini podobno
zawdzieczaja swa madrosc

- znawce tematow biblijnych, a zwlaszcza symboliki rajskiego jablka
- sanitariusza (leczacego przypuszczalnie chorych ludzi najchetniej pawulonem)
- psychologa i psychiatre usenetowego
- jasnowidza ktory potrafi jednoznacznie stwierdzic jakiej plci jest osoba
piszaca na grupy usenetowe i jaki jest jej stan psychiczny

- bylego sbeka- ktory wypiera sie swego poprzedniego zajecia, bo postanowil
leczyc ludzi po przeczytaniu ksiazki kucharskiej o tlustych daniach

- optymalnie ucziwego czlowieka, ktory pisze pod wieloma nickami falszywe
swiadectwa o leczniczych cudownosciach diety, ktora traktuje biznesowo i
jednoczesnie oskarzajacego lekarzy i naukowcow o oszukiwanie ludzi chorych

- czlowieka jedynie godnego informowania ludzi o tym ktory naukowiec jest wart
uznania, vide ksiazka prof Marka K.- ktorej nota bene nie tylko ze nie
zrozumial, ale przede wszystkim nie przeczytal dokladnie i do konca

- No i wreszcie istote podobno ludzka o ogromnym poczuciu etyki i moralnosci,
ktora uzurpuje sobie prawo krytykowania naukowcow, lekarzy i dietetykow
piszac pod adresem nieznanych sobie osob takie oto posty:

1.Autor: Golo k...@t...pl
Data: 30-03-2006, 00:08:05

Golo pisze:

po pierwsze, mniej Metaxy prosze bo wyraźnie ci szkodzi.
A po drugie , owszem przyjemnie było, ale nigdy więcej nie dam ci
obciągnąc.Tak sie rozochociłaś, ze do dzis nie moge sie doszukac pały
szturmowej.

2.autor: Golo k...@t...pl
Data: 30-03-2006, 00:02:11

tyszczur, dawno tu jesteś?
sam sie wy....plonknij.

Autor: Golo k...@t...pl
Data: 12-04-2006, 21:39:24

[...]

...a Towarzysz to widze nie tylko, ze nie zauwaza ale wyraznie
pochwala "popisy" tego podobno opty, kretyna (i nie tylko tego....he, he, he)

Hmmm......i co najciekawsze Towarzysz jest doradca dietetycznym
i wspolpracuje z optymalnymi lekarzami....? Tak???

Ciekawe.... jak zareagowalaby pewne instytucje, gdybym te posty
im podeslal z adnotacja, ze ludzie o takiej etyce i moralnosci, zajmuja sie
leczeniem ciezko chorych ludzi w Polsce? Hmmmm...???

Zastanawiam sie rowniez, jaka kwote odszkodowan moglyby wysadzic u was, ci co
utracili zdrowie i zycie po zastosowaniu sie do waszych zalecen
dietetycznych...hmm...ciekawe,.... ciekawe?

--------
Pozdrawiam Jeff

zmywarka G688SC- wada czy inteligencja?
Piramida żywieniowa dobra czy zła?