ile za sprzątanie mieszkania ??

1. Data: 2004-06-24 07:51:10

Temat: ile za sprzątanie mieszkania ??
Od: "lysy" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wie ktoś ile można brać kasy za sprzątanie mieszkania ,interesuje mnie
stawka godzinowa .
prosze o wypowiedzi

--
Oto ja:
Janusz Sierżęga

2. Data: 2004-06-24 09:41:11

Temat: Re: ile za sprzątanie mieszkania ??
Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"lysy" <l...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
> [...]

kom.661 570 200
gg.86071
konto mBank- 61 11402004 0000 3502 2338 0514

A to co za troll? Z kontem?

--
Ania Björk

3. Data: 2004-06-24 10:57:00

Od: "lysy" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

już bez konta
dzieki za szczerosć

--
Oto ja:
Janusz Sierżęga

4. Data: 2004-06-26 22:28:20

Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

lysy wrote:

> Czy wie ktoś ile można brać kasy za sprzątanie mieszkania ,interesuje mnie
> stawka godzinowa .
> prosze o wypowiedzi

rosjanki biora 60 pl za dzien sprzatania (ok 6 godzin)

Iza
--
Izza
i...@p...onet.pl

5. Data: 2004-06-26 23:11:39

Od: "Specyjal" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Izza" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> lysy wrote:

> rosjanki biora 60 pl za dzien sprzatania (ok 6 godzin)

10 PLN/h ale się
tym emigrantom powodzi... W Polsce to dobra płaca (jesli praca jest w
miarę codziennie)

6. Data: 2004-06-27 01:19:56

Od: "loretta" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lysy" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy wie ktoś ile można brać kasy za sprzątanie mieszkania ,interesuje mnie
> stawka godzinowa .
> prosze o wypowiedzi

W Krakowie od 3-10 zł za godzinę

lola

7. Data: 2004-06-27 17:15:08

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2004-08-02 18:24:15

Od: "Marchewka" <M...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kami"
Nasza pani (Ukrainka) bierze 8 godzin za godzinę.

To nieźle bierze... ;-)
Iwonka

9. Data: 2004-08-02 21:02:13

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora