ilośc leku na recepcie

11. Data: 2005-06-20 20:52:59

Temat: Re: ilośc leku na recepcie
Od: "m@lwe ..." <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

cyklista <1111111cyklista@alpha

> to przykład z opisu rejestracyjnego jednego z leków, i tu masz żę
> bezpośrednie to własnie blister a nie dołki w nim
>
> 6.5. Rodzaj i zawartość pojemnika:
>
> Opakowanie zewnętrzne - kartonik tekturowy, odpowiednio opisany i
> ocechowany, 30 tabletek w blistrze i ulotka informacyjna.
> Opakowanie bezpośrednie - standardowy blister farmaceutyczny, o spodzie
> z folii PCV i górze z folii aluminiowej z odpowiednim nadrukiem.

A jak wydasz Augmentin 1g 10 tabl?

12. Data: 2005-06-21 06:10:24

Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

> cyklista <1111111cyklista@alpha

> A jak wydasz Augmentin 1g 10 tabl?

zgonie z ustawą czyli 14 tabl, a jak za drogo to wymienie na inny
tańszy, ewentualnie, a na zyczenie pacjenta dam tylko 7tabl, i nie
podziele blistra po 7 nie tylko ze względu na przepisy ale równiez
dlatego ze jak zauważysz producent wyraźnie zastrzega że po otwarciu
nalezy zuzyć w ciągu 30 dni, a ja nie mam pewnosci czy w 20 dni bedę
miał druga taka recepte i wydam komus reszte tego napoczetego blistra

Kapsulki zelatynowe
PROPOZYCJA: pl.sci.neuronauki RFD1
Inwalida Wojenny
dedTUNIA: Gegen kreisrunden Haarausfall - Against circular loss of hair - Contre Alopécie Areata
Anafranil