ilustrowane słowniki ortograficzne i ksiązki do matematyki

1. Data: 2006-11-15 11:02:06

Temat: ilustrowane słowniki ortograficzne i ksiązki do matematyki
Od: "EwaP" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powtarzam, bo na poprzedniego posta odpowiedzi nie uzyskałam. Nie wiecie,
czy uważacie, że było (sprawdziłam archiwum)?

Czy możecie wyrazić swe opinie na temat słowników ilustrowanych?
A przy okazji poproszę o namiary na książki/programy rozszerzające wiedze
matematyczną dla II klasisty.

Ewa

2. Data: 2006-11-15 11:28:29

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Nov 2006 12:02:06 +0100, EwaP napisał(a):

> Powtarzam, bo na poprzedniego posta odpowiedzi nie uzyska?am.

A który to??
--
Elżbieta

3. Data: 2006-11-15 16:13:33

Od: "EwaP" <e...@b...wroc.usun.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A który to??

Z 29. października. Przy okazji - pisałam do Ciebie wczoraj i dostałam
info, że masz pełną skrzynkę.

Ewa

4. Data: 2006-11-15 18:53:15

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Nov 2006 17:13:33 +0100, EwaP napisał(a):

> Przy okazji - pisa?am do Ciebie wczoraj i dosta?am
> info, ?e masz pe?n? skrzynk?.

bo jej w ogóle nie używam, ale dobrze się z nią konfigrowało dialoga ;)
pisz na waruga_emałpaodwa.peel
--
Elżbieta

Ciekawy link z GW