imię Tekla dla dziwczynki

1. Data: 2006-07-05 14:16:38

Temat: imię Tekla dla dziwczynki
Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze jest ktoś na grupie kto ma córkę o imieniu Tekla?

JR

2. Data: 2006-07-05 16:55:36

Temat: Re: imię Tekla dla dziwczynki
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR <n...@d...pl> napisał(a):

> Moze jest ktoś na grupie kto ma córkę o imieniu Tekla?

Nie ryzykowałabym. Pszczólkę Maję wiecznie powtarzają. Przewalone
dzieciństwo, chociaż imię niebrzydkie.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

3. Data: 2006-07-05 17:10:55

Temat: Re: mię Tekla dla dziwczynki
Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *siwa* napisał(a),a było to tak:

> Nie ryzykowałabym. Pszczólkę Maję wiecznie powtarzają. Przewalone
> dzieciństwo, chociaż imię niebrzydkie

Tekla to ten ohydny pająk?? Bo jeżeli tak to tortura dla dziecka to będzie
chodzic takim imieniem

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

4. Data: 2006-07-05 17:14:04

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> Nie ryzykowałabym. Pszczólkę Maję wiecznie powtarzają. Przewalone
> dzieciństwo, chociaż imię niebrzydkie.

Moje pierwsze skojarzenie też brzmiało: czy jest na grupie ktoś kto nie
oglądał pszczółki Mai?

--
Ewa (30.1), Julka (3.9), Zuza (1.10)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

5. Data: 2006-07-05 20:34:40

Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moje pierwsze skojarzenie też brzmiało: czy jest na grupie ktoś kto nie
> oglądał pszczółki Mai?

zdaję sobie sprawę, że dziciaki potrafią być okrutne i stąd moje pytanie o
dzieci o takim imieniu - jak sie maja ich córki?
Czy nie są prześladowane przez inne dzieci?
Pajęczyca Tekla okazała sie na koniec dobrym pajączkiem:)

JR

6. Data: 2006-07-05 20:42:38

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *JerzyR* napisał(a),a było to tak:

> Pajęczyca Tekla okazała sie na koniec dobrym pajączkiem:)

Tylko, że w pamięci zawsze utkwi to " zło". Do samego końca zaufania do
niej nie miałam ;-).
Dzieci zawsze coś znajdą do przyczepienia jak nie imię to.... ( różne
rzeczy)

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

7. Data: 2006-07-05 21:26:40

Od: Worien <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Nie ryzykowałabym. Pszczólkę Maję wiecznie powtarzają. Przewalone
> dzieciństwo, chociaż imię niebrzydkie.

a mnie się Tekla nie kojarzy z Pszczółką, jakoś mnie pszczółkowe czasy
ominęły, nawet nie znam tego pająka :)...
Za to pamiętam Teklę Skarbek z jakiegoś serialu polskiego, gdzie główną
bohaterkę grała Magdalena Wójcik, a bohaterka była piękna, młoda,
zgrabna, miała blond włosy, była sprytna i rezolutna. Z tego co pamiętam
:).

Tekla to nie jest zdrobnienie od Telimena, prawda?

Pozdr
Worien

8. Data: 2006-07-06 04:56:49

Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zona alberta" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Ja nie lubiłam tej bajki, mimo to znam Teklę i wcale to imię nie kojarzy mi
się akurat z postacią pajęczycy. Uważam, że to ładne imię, a jak ktoś uważa
je za torturę, to chyba kwestia (nie)tolerancji i nie warto sobie zawracać
głowy podobnymi opiniami ;)

D.

9. Data: 2006-07-06 06:32:57

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

chomik wrote:

> Tylko, że w pamięci zawsze utkwi to " zło". Do samego końca zaufania
> do niej nie miałam ;-).

A mnie rozczulała swoim rzępoleniem. W jednym odcinku, po tym jak
wszyscy uciekli, powiedziała nawet "prawdziwy artysta gra do końca" :)

10. Data: 2006-07-06 06:35:22

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Worien wrote:

> [...]
> główną bohaterkę grała Magdalena Wójcik, a bohaterka była piękna,
> młoda, zgrabna, miała blond włosy, była sprytna i rezolutna. Z tego

Serial "Sukces", jeszcze Tekla Kaczmarek grana przez Agnieszkę
Włodarczyk w "Zostać Miss" :)

> Tekla to nie jest zdrobnienie od Telimena, prawda?

Prawda.

--
Ewa (30.1), Julka (3.9), Zuza (1.10)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org