Ponadczasowe artykuły??

1. Data: 2006-07-05 22:26:06

Temat: Ponadczasowe artykuły??
Od: "Jacek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
czy słyszeliscie o tym - http://www.marketing-news.pl/message.php?art=5654

2. Data: 2006-07-06 08:28:48

Temat: Re: Ponadczasowe artykuły??
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Hej,
> czy słyszeliscie o tym - http://www.marketing-news.pl/message.php?art=5654

A co to ma wspólnego z rodziną? Chyba tyle, że w przypadku większości
rodzin tzw. "marketing" prowadzi do wzrostu wydatków na utrzymanie rodziny.

ŁK

3. Data: 2006-07-06 13:30:34

Od: "Jacek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co to ma wspólnego z rodziną? Chyba tyle, że w przypadku większości
> rodzin tzw. "marketing" prowadzi do wzrostu wydatków na utrzymanie
> rodziny.

hehe :)
informacje dostalem akurat biuletynem z "marketing przy kawie".
co do wydatkow rodzinnych, to bez komentarzy :>

imię Tekla dla dziwczynki
[OT] z serii poszukiwana poszukiwany
zespół downa
Zaproszenia slubne - poszukuje