imię Tekla dla dziwczynki

21. Data: 2006-07-06 13:10:51

Temat: Re: imię Tekla dla dziwczynki
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz Kozicki" :

> Może zadzwoń do USC w swoim mieście (to chyba USC rejestruje imiona?
> kurcze, już nie pamiętam... byłem tam kilka razy, nawet pamiętam
> urzędniczkę któa mnie obsługiwała, ale nie pamiętam jak ten urząd
> się nazywa...) Może Ci powiedzą, czy mają dzieci z takim imieniem.
> AFAICR niektóre urzędy udostępniają statystyki imion.

W moim ponad 100 000 mieście mieszka lub mieszkało 11 Tekli, wszystkie
urodzone przed rokiem 1945.
Z tego żyją 3. Najmłodsza ma 61 lat

Pozdrowienia.

Basia

22. Data: 2006-07-06 14:16:33

Od: m...@k...pl szukaj wiadomości tego autora

> Niestety Oliwia, Wiktoria, Martyna czy Klaudia jak nazywają swoje córki
> setki (tysiące) osób kierując sie modą nie robi na mnie wrażenia.

Bo są beznadziejnie pretensjonalne. Po co tak wymyślnie? W odwrocie są
Katarzyny, Magdaleny, Małgorzaty, Krystyny... Bogumiły, Marty... Tyle ładnych,
prostych imion, bez ryzyka, że ktoś będzie dziecku dokuczał. I be zobawy, że
będzie siedemdziesiątą Julią czy Aleksandrą w szkole :)

Rozumiem rozterkę. Mój syn się urodził i nijak nie mogłam do niego dopasować
imienia (wszystkie trzy wymyślone przed porodem wydawały się zbyt "miękkie" do
tego poważnego, marsowego oblicza) W końcu po dwóch dniach uznałam, że
najbardziej pasuje do niego Karol :)

Margola

23. Data: 2006-07-06 15:26:24

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> <dyplomatycznie> akurat Ciebie nie podejrzewałam o tak detaliczną
> znajomość seriali.

Rozumiem, że mam grupowy imidż silnej wyzwolonej reprezentantki
inteligencji? :)
No dobra, zdradzę sekret - korzystałam z googli.

> W ramach gąbczenia oglądałaś? ;)

powiedzmy, że poszerzałam horyzonty ;)

--
Ewa (30.1), Julka (3.9), Zuza (1.10)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

24. Data: 2006-07-06 16:03:31

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zona alberta" <r...@o...pl> wrote in message

> Rozumiem, że mam grupowy imidż silnej wyzwolonej reprezentantki
> inteligencji? :)

a trzymasz TV jako polke pod kwiatek? jak nie to
spadaj. to jest dopiero trendy :>

iwon(k)a

25. Data: 2006-07-06 16:16:43

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> a trzymasz TV jako polke pod kwiatek? jak nie to
> spadaj.

A jako półka na świeżo ściągnięte pranie się liczy?

> to jest dopiero trendy :>

Trendy już nie jest trendy. Teraz mówi się dżezi. :)

26. Data: 2006-07-06 16:27:00

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta <r...@o...pl> napisał(a):

> Rozumiem, że mam grupowy imidż silnej wyzwolonej reprezentantki
> inteligencji? :)

E, no AŻ TAK nie!

> No dobra, zdradzę sekret - korzystałam z googli.

A już myslalam! :(

> powiedzmy, że poszerzałam horyzonty ;)

Masz samozaparcie!

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

27. Data: 2006-07-06 16:30:16

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> a trzymasz TV jako polke pod kwiatek?

Kwiatek!? Tylko marihuana albo skrzynka z bazylią.

--
s i w a

28. Data: 2006-07-06 16:41:40

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@k...pl> napisał(a):

> (wszystkie trzy wymyślone przed porodem wydawały się zbyt "miękkie" do
> tego poważnego, marsowego oblicza)

Ja miałam odwrotnie. Nijak nie mogłam powiedzieć Jonaszu do
filigranowych 3,5 kg. Kubuś pasował zdecydowanie bardziej.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

29. Data: 2006-07-06 18:04:55

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> Ja miałam odwrotnie. Nijak nie mogłam powiedzieć Jonaszu do
> filigranowych 3,5 kg. Kubuś pasował zdecydowanie bardziej.

A ja mimo, iż przekonywano mnie, że Saba (zdrobnienie od Sabina) to imię dla
psa, nie żałuję, że dałam tak córce na imię ;)
Ania

--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
***** www.madej.master.pl **************** http://skocz.pl/bmhh *****

30. Data: 2006-07-06 18:05:52

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jako półka na świeżo ściągnięte pranie się liczy?

liczy sie. wszystko byle nie wlasciwy cel TV :)

> Trendy już nie jest trendy. Teraz mówi się dżezi. :)

a, dobrze wiedziec. ozesz wyszlam juz z obiegu :)

iwon(k)a

[OT] z serii poszukiwana poszukiwany
zespół downa
Zaproszenia slubne - poszukuje