imię Tekla dla dziwczynki

31. Data: 2006-07-06 18:08:48

Temat: Re: imię Tekla dla dziwczynki
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message
news:1kak0iptreji4$.dlg@franolan.net...

> Kwiatek!? Tylko marihuana albo skrzynka z bazylią.

bo to bylo z gatunku trendy a nie dzesi. musze sie
uaktualnic ;))

iwon(K)a

32. Data: 2006-07-06 18:22:49

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"@nn" <a...@b...pl> napisał(a):

> A ja mimo, iż przekonywano mnie, że Saba (zdrobnienie od Sabina) to imię dla
> psa, nie żałuję, że dałam tak córce na imię ;)

Dałaś Saba czy Sabina? Bo Saba jao zrobnienie, moze być, jako pelna
wersja, gorzej.
Inna rzecz, że ja mam syna Kubę i (miałam) kota Jaśka, a kol. Nixe
syna Jaśka i psa Kubę... Więc z imionami dla zwierząt różnie bywa...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

33. Data: 2006-07-06 19:33:20

Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR napisał(a):

> http://kartki.onet.pl/S,0,imiona.html?Param=133009
no to kierujac sie znaczeniem imienia dajcie Boguslawa ;) jesli macie
dylematy
teraz moda na takie "staropolskie" :)

-
Myszka + Bartek (14.09.04) + Nynek (~11.08.2006)

34. Data: 2006-07-07 07:14:55

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa wyklikał(a):

> Inna rzecz, że ja mam syna Kubę i (miałam) kota Jaśka, a kol. Nixe
> syna Jaśka i psa Kubę... Więc z imionami dla zwierząt różnie bywa...

Heh - u nas pies to Pies ;)
Marek przy nadaniu imienia psu nie zaakceptował żadnego podpowiadanego -
pies to pies i już :D

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)

35. Data: 2006-07-07 09:22:01

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> siwa wyklikał(a):

> Heh - u nas pies to Pies ;)
> Marek przy nadaniu imienia psu nie zaakceptował żadnego podpowiadanego -
> pies to pies i już :D

Dobrze, że nie sunia ;-)

Qra

36. Data: 2006-07-07 09:24:46

Temat: Re: mię Tekla dla dziwczynki
Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Qrczak* napisał(a),a było to tak:

> Dobrze, że nie sunia ;-)

A co ty chcesz od Suni;-) Ładnie brzmi przeca.....

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

37. Data: 2006-07-07 09:25:23

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wyklikał(a):
> Użytkownik "gdaMa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Dobrze, że nie sunia ;-)

Jak bedzie sunia to ją nazwiemy Auu (Majka tak woła na Psa)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
Marek (27.02.2000) i Majka (22.04.2005)
w nowym domku ;-) http://emki.fotosik.pl/albumy/23356.html
adres nadawczy to spampułapka - odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

38. Data: 2006-07-07 10:59:06

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> Dobrze, że nie sunia ;-)

A co, ja mam sunię Sunię, kiedyś miałam psa Psa i kotkę Kasię ( ale jak
się miała nazywać kotka, wykarmiona od ślepego kociaka smoczkiem, ktora
uważała, że jest człowiekiem?)

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło."

39. Data: 2006-07-07 11:20:03

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyR" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

> Moje nazwisko jest OK.

Moje też :-)

> Jakie sa fantastyczne i dziwaczne imiona to sie mi w glowie nie mieścilo:)
> Tekla nie jest popularna bo np. brak jest bohaterki z dużymi "oczami" w
> popularnym serialu czy innym bigbrotherze.
> Niestety Oliwia, Wiktoria, Martyna czy Klaudia jak nazywają swoje córki
> setki (tysiące) osób kierując sie modą nie robi na mnie wrażenia.

...nawet nie wiesz jak się zdziwiłam, kiedy usłyszałam na ulicy,jak jakas mama
zwraca się do córki "Martynko".
Takie imię wybraliśmy dla naszej córki, myśleliśmy,że jest mało popularne
;-p...ot a tu co krok Martysia,ale imię mnie się podoba.
Tekla także - a dzieci, które "lubią" wyśmiewać się z innych, zapewne pośmieją
się z "Kaś,Małgosi,Jesic..czy Tomaszów"....jak sobie znajdą powód...

Pozdrawiam
Ula (ulast)

40. Data: 2006-07-07 11:50:20

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tekla także - a dzieci, które "lubią" wyśmiewać się z innych, zapewne
> pośmieją
> się z "Kaś,Małgosi,Jesic..czy Tomaszów"....jak sobie znajdą powód...

Yhm. Ja na przykład zostałam Teklą z racji gry na skrzypcach. Do jakiejś 3
klasy było to złośliwe, potem lekko zazdrosne, a potem to już się wszyscy
przyzwyczaili i była to taka sama ksywka jak każda inna ;-)

Agnieszka

[OT] z serii poszukiwana poszukiwany
zespół downa
Zaproszenia slubne - poszukuje