implanty zębów

41. Data: 2005-12-17 22:00:44

Temat: Re: implanty zębów
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Daria pisze 17-12-2005 22:49:

>To dentysci sa winni, ze wielu ma gnoj w gebach?

Wiesz, to była ironia (raczej nie samobiczowanie) :-)

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

42. Data: 2005-12-17 22:02:49

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Zazula pisze 17-12-2005 22:16:

>No ja wlasnie przy okazji zdjecia rtg dowiedzialam sie, ze dentysta zostawil
>kawalek narzedzia w kanale. Zab mimo usunietego nerwu boli nadal. Moje
>pierwsze leczenia kanalowe i taki pech. Dentysta nie pisnal ani slowa o tym
>narzedziu.

No cóż, ząb boli Cię nadal, ponieważ nie jest dobrze wyleczony. Musisz
poszukać lekarza, który zrobi to właściwie.

PS. Popraw proszę delimiter sygnatury.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

43. Data: 2005-12-17 22:25:54

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 17 Dec 2005 13:20:11 -0600, *Iwon(k)a* <news:do1od6$etv$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> prawie jak ja, a nie tak dawno nostryfikowalam dyplom :)

Dzięki za pocieszenie, ale ja to już tylko mogę (a może powinnam) sobie
pavulon podać.

--
Kaja

44. Data: 2005-12-17 22:28:54

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 17 Dec 2005 20:22:16 +0100, *LM* <news:43A46568.2030501@lesheck.pl>
napisał(a):

> No, to teraz masz właśnie czas dla siebie i możesz poszerzać swe
> horyzonty :-)

Co z tego, że mogę poszerzać swoje horyzonty, jak mnie nikt do pracy nie
przyjmie.
Moje dyplomy (i jedna licencja) z dokształcania się leżą bezużytecznie w
szufladzie i nawet już nie chcę na to patrzeć.

--
Kaja

45. Data: 2005-12-17 22:40:51

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 17 Dec 2005 22:19:26 +0100, *Gargamel*
<news:do20t9$dei$2@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> pewnie zrobiła sobie nie tylko zęby, ale i biust, tyłek, nosek, uszy i
> odessała ze sto kilo tłuszczu żeby wyglądać jak aktorka, ale szczerze to nie
> ma czego zazdrościć, nie ma to jak własne zęby, nawet jak bolą :O)

Wiesz, ona ma nawet i teraz figurkę super, piękny brzuszek (nawet po
porodzie), ładny biust, śliczne nóżki (nawet zgrabniejsze od moich).
Z zęby jak to zęby. Jeden ma mocne aż do śmierci, a inny słabsze i kiedyś
tam następują kłopoty, szczególnie jak już trzeba wyrwać. To jest chyba w
genach, bo w rodzinie sąsiadki wszyscy mają mocne zęby i to prawie
wszystkie, więc nie grozi im kiedyś wymiana na nowe :-) Sąsiadka (65 lat)
mówi, że z dobrego materiału została zrobiona :-)))

--
Kaja

46. Data: 2005-12-17 22:46:42

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 17 Dec 2005 21:49:56 +0000 (UTC), *Daria*
<news:do2164$1dh$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> To dentysci sa winni, ze wielu ma gnoj w gebach?

Ty się ode mnie odczep. O higienę ustną nie dbasz i jakś gnój Cię gnębi?
Nie będę Ci przesyłała swojego zdjęcia z moją otwartą szczęką. :D
Eot.

--
Kaja

47. Data: 2005-12-17 23:17:21

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

LM wrote:
> PS. Popraw proszę delimiter sygnatury.

Czy tak lepiej? Bo pisze ja recznie i jestes pierwsza osoba, ktora zwrocila
mi na to uwage.

Zazula

48. Data: 2005-12-17 23:57:54

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zazula" <z...@W...pl> wrote in message

> Niekoniecznie. Ponad rok temu zaczela bolec mnie 6.

skoro zab Cie bolal to znaczy ze mialas spora dziure.
Uwierz mi, gdybys chodzila co 6 miesiecy nakontrole
i czyszczenie zaden zab by Cie nie zabolal. nie zdazylby.

(...) Teraz glownie przy cieplych posikach.
> Bylam na kolejnym rtg i wyszlo ze mam zlamane narzedzie w kanale. I to
> wszystko przez zwykla prochnice, bo chodze regularnie co pol roku do na
> przeglady a czasami czesciej. I prochnica byla mala a znaleziona dlatego,
> ze uparlam sie ze mnie boli.

trudno mi w to uwierzyc. wiesz ludzie mi tez rozne mundrosci opowiadaja ;)
albo ze slabe zeby po tatusiu, albo, ze ciaza, albo ze miekkie dziasla, albo
generlanie sama widze jak jest. wizyty co 6 roku, zdjecia zgryzowe co rok, i
zadna dziura sie nie wymknie spod kontroli :)
jesli kogos dziura zaporwadzila do leczenia kanlowego znaczy ze mial ja
co najmniej rok.

iwon(k)a

49. Data: 2005-12-17 23:59:14

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sat, 17 Dec 2005 13:20:11 -0600, *Iwon(k)a*

> Dzięki za pocieszenie, ale ja to już tylko mogę (a może powinnam) sobie
> pavulon podać.

Co Ty opowiadasz. Tu 80 latki sobie aparaty stale zakladaja na zeby a Ty
o pavulonei pleciesz. wiele kobiet wlasnie wtedy, kiedy dzieci odchowane,
idzie
do szkoly :)

iwon(k)a

50. Data: 2005-12-18 00:21:47

Temat: Re: implanty zębów [OT]
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Zazula pisze 18-12-2005 00:17:

>Czy tak lepiej? Bo pisze ja recznie i jestes pierwsza osoba, ktora zwrocila
>mi na to uwage.

Tak jest dobrze, ale po co męczyć się z ręcznym poprawianiem? Wystarczy
dobrze skonfigurować OE.
Poczytaj np.:
http://republika.pl/gliniecki/oe.html
http://czytniki.zamiast.net/faq.html#4oe - masz tam linki do konfiguracji.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

stały aparat ortodontyczny u 12 latka czy już?
porysowanie rogówki
przez chwile mialem zeza...
Wypadanie wlosow
cos nie tak z uchem