Re: impresja

From: Voyager <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: impresja
Date: Thu, 7 Jun 2012 13:38:00 -0700 (PDT)

MindDancer napisał(a):
> ---- Sen
>
> Była wojna atomowa usa z chinami i rosją, amerykanie wygrali.
> W zamęcie który nastąpł nad azją jej mieszkańcy stracili ze sobą
> kontakt.
> Rosyjskie samobieżne wyrzutnie nie dotarły do celu.
> W grocie na zachodnim wybrzeżu wojsko usa miało detektor,
> który przesyłał sygnały do ich systemu cyfrowego radia.
> Pod koniec działań bomba konwencjonalna uszkodziła detektor
> i dlatego usa wtrzymało dalsze ruchy swoich wojsk i zaczęło
> pertraktacje.
> [...]

To jakieś stare lęki ci się śniły, teraz ludzie mają inne leki,
związane z fantyzmem religijnym Islamu i Chrześcijaństwa. To nawet ma
odbicie w horrorach, gdzie dziwny wirus powoduje wściekłość u ludzi .
Mnie się często śnią takie leki, że wsiadam w Busa i jadę po świnie na
wieś, aby sobie uwędzić świniaka. I tak już z trasy widzę, że świniaki
biegają za sobą po polach, więc dobrobyt na wsi mają. Wieżdzam dalej i
próbuje złapać chłopa aby kupić świniaka, ale chłopa nie ma ,a na
podwórku bawią się świniaki w takiej piaskownicy dla dzieci, co
powoduje że myśle że nikogo nie ma bo by przegonił z pisakownicy do
zagrody. Jadę do sklepu wiejskiego, bo tam pewnie kogoś złapie i
szukając sprzedawce denerwuje się ,że mój przyszły wędzony obiad biega
po podwórku sklepu i spija alkohol z porzuconych butelek . Wtenczas
myślę że jak zjem takiego świniaka to będe pijany i niepokoi mnie co
jeszcze te świnie spożywają. Tak więc wkurwiony czekając na sprzedawcę
postanowiłem odgonić prosiaka, który kręci w pobliżu butelką od wódki,
czerwonym ryjem. Tak więc wywalam prosiakowi kopa i ku memu
zdziwnieniu słyszę --kurwa, od świniaka i robi mi się strasznie głupio
że skopałem sprzedawcę i się budzę . Po takim śnie rano z nieufnością
spoglądam na szynkę.;)