impresja

1. Data: 2012-06-06 08:54:18

Temat: impresja
Od: MindDancer <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

---- Sen

Była wojna atomowa usa z chinami i rosją, amerykanie wygrali.
W zamęcie który nastąpł nad azją jej mieszkańcy stracili ze sobą
kontakt.
Rosyjskie samobieżne wyrzutnie nie dotarły do celu.
W grocie na zachodnim wybrzeżu wojsko usa miało detektor,
który przesyłał sygnały do ich systemu cyfrowego radia.
Pod koniec działań bomba konwencjonalna uszkodziła detektor
i dlatego usa wtrzymało dalsze ruchy swoich wojsk i zaczęło
pertraktacje.
Przed wojną prezydent uprzedzał że mają system łączności Weller.
Żołnierze usiłujący naprawić odbiornik wyjęli spod wody duży
piaskowiec
znajdujący się na końcu kilkudziesięciometrowego platynowego drutu.
Do czerownego kamienia, nieregularnej grubej tarczy około metra
średnicy,
dołączony był mniejszy żółty kilka razy mnieszy.
Na nim leżały dwa rezonujące kryształy. Straciły rezonans.
Żołnierze próbowałi je ponownie zainicjować, ale rezonans wygasał.
Przybyła specjalistka, która stworzyła ten system.
W jej dłoniach rezonans nie wygasał,
także na zapasowacyh parach kamieni detektora.
Zajmowała się tym latami i najwięcej dużo o nich wiedziała.
Zmiana kryształów na kuliste dała najlepszy efekt.
Znała też dotychczasowe wyniki działań wojennych.
Zaczęła mieć wątpliwości, czy jej praca jest słuszna.
Nie potrafiła oddać swojego życia na rozkazy złego.
W końcu odmówiła dalszej współpracy.

Po wojnie informacje o systemie wyciekły do sieci.
Nakręcono o niej film. O tym że chciała się leczyć,
że dalej mieszkała na okręcie wojennym.
Że miała pieniądze, bo jeden z rannych żołnierzy
przekazał jej część swojej nagrody.
O tym jak zainstalowano nadajnik.
Był to zlokalizowany na wschodnim wybrzeżu Chin
odwiert wypełniony wodą i specyficznym składzie.
Przykryty deską, darnią i beczką ze śmieciami.
Leżał obok zarośniętej zielskiem piaskownicy.
Trochę ziemi z odwiertu, wraz z platynowym łańcuszkiem,
było położone obok i przykryte darnią.
Urządzenie to, w połączeniu z detektorem za oceanem,
odbierało wszystkie sygnały radiowe ze wschodniej części Azji.
Satelity nie odbierały tych sygnałów
Do detektora podłączony był przywieziony na ciężarówce komputer
podłączony do satelitów komunikacyjnych nad usa.
Było to na terenie ambasady, którą opuszczono po rozpoczęciu wojny.
I że firma produkująca szampony zaangażowała ją do jednej reklamy.
Napiętnowana i zmęczona terapiami, cierpiąca na różne dolegliwości,
pocieszała się tym że wciąż potrafiła wzbudzić rezonans kryształów.

Spotkałem ją tam i rozmawiałem z nią.
Dowiedziałem się, że nigdy nie bawiła się chińskimi dzwoniącymi
kulkami
i poleciłem jej to jako odskocznię,
bo inicjowanie rezonansu wyglądało podobnie.
Wspomniałem jej, że ktoś kiedyś zapytał mnie o źródło życia,
a ja mu odpowiedziałem, że to musi być fontanna i coś się musi w niej
obracać,
że na tle chińskich trygramów mają się obracać takie kulki.
Powiedziałem jej, że może jej dolegliwości
są związane z dręczeniem przez złe duchy.

---- Refleksja na temat snu

To jest medium Erdosa.
Wysyłanie komunikatów poprzez ląd. Za pomocą tchnień maszyny tc.
Wykorzystam ten sen do opowiadania.

Gdy czytałem w wikipedii o komorach flotacyjnych,
natrafiłem na odwołania do stanów z buddyzmu.
Stwierdziłem że oni badali głównie właściwości duszy,
właściwości substancji natury duchowej.
Nie szukali drugiej osoby, ale tego co się potrzega
gdy własną osobę otworzy się na introspekcję.
Rozpłynięcie się w absolucie
to przeniesienie punktu widzenia do wnętrza siebie.
Może znajdowali przejawy Boga w sobie,
połączonego najgłębiej z własną istotą,
ale na wskutek patrzenia tylko wewnątrz zbioru samego siebie
nie byli w stanie określić Jego ani swoich osobowych granic.

---- Tło emocjonalne

38 lat i osobiste porażki,
krzywdy doznane i wyrządzane innym,
od dwóch miesięcy spóźnione o 25 lat
zapoznanie z elektroniką (m.in. Edw, Ośla łączka),
dzisiaj ponowne zdawanie na studia (ok. 10 raz w życiu),
postanowienie czystości bo daje siłę duchową,
od przedwczoraj uszkodzenie kręgosłupa
(trudności w poruszaniu się, siedzeniu, strach)

Pozdrawiam
Tomasz Kwiecień
http://tomasz_kwiecien.republika.pl/

2. Data: 2012-06-06 09:05:29

Temat: Re: impresja
Od: MindDancer <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Satelity nie odbierały tych sygnałów,
konwencjonalna łączność radiowa nad wschodnią Azją
została zerwana przez bomby.

3. Data: 2012-06-06 09:06:47

Od: MindDancer <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> ale na wskutek patrzenia tylko wewnątrz zbioru samego siebie
> nie byli w stanie określić Jego ani swoich osobowych granic.

Pierwsi kognitywiści.

4. Data: 2012-06-06 10:06:16

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-06 10:54, MindDancer pisze:
> ---- Sen

Też miałam dzisiaj sen - gotowy scenariusz. Coś chyba wisi w powietrzu.

Ewa

5. Data: 2012-06-06 11:54:09

Od: "czy.to.wazne" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też miałam dzisiaj sen - gotowy scenariusz. Coś chyba wisi w powietrzu.

może - opowiedz ?
zobaczymy co nas czeka

pozdr.

6. Data: 2012-06-07 01:05:06

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4fb08613-96fa-49f1-a902-00fb8a6da195
@n5g2000vbb.googlegroups.com>, t...@g...com says...
> postanowienie czystości bo daje siłę duchową,
> od przedwczoraj uszkodzenie kręgosłupa
> (trudności w poruszaniu się, siedzeniu, strach)

To się pewnie lumbago nazywa i średnio jest skorelowane z
uszkodzeniem kręgosłupa. Gdzieś widziałem tekst, że duża grupa
osób z uszkodzeniem [to za duże słowo - stanyzwyrodnieniowe jest
lepsze] kręgosłupa nie odczuwa lumbago. Natomiast w części
przypadków brak jest korelacji pomiędzy lumbago a zwyrodnienim
kręgów [kręgosłupa].

A co snu ... ile dopisałeś fragmentów wenątrz snu? ;>

PF

7. Data: 2012-06-07 17:40:10

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-06 13:54, czy.to.wazne pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> może - opowiedz ?
> zobaczymy co nas czeka

Wątek sensacyjny oparty był na problemie praw autorskich, sprawa
zahaczała o ACTA.
Natomiast wątek obyczajowy zbyt mocno związany był z moim osobistym
życiem, by się tym publicznie dzielić. ;)

Tak czy inaczej - wszystko można zrzucić na spacerującą po tarczy Słońca
Wenus wczorajszego poranka. ;)

Ewa

8. Data: 2012-06-07 18:14:44

Od: "Jarek.E" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-07 19:40, medea pisze:

> Natomiast wątek obyczajowy zbyt mocno związany był z moim osobistym
> życiem, by się tym publicznie dzielić. ;)

Tchórz :P

9. Data: 2012-06-07 18:44:04

Od: "czy.to.wazne" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> życiem, by się tym publicznie dzielić. ;)
>
> Tak czy inaczej - wszystko można zrzucić na spacerującą po tarczy Słońca

najpierw pomysłałem, że chodziło
o opłaty licencyjne za "namiętne pocałunki"
zrobiło mi się ciepło -
ale jak pomyślałem o opłatach licencyjnych
za szklankę ...to mnie zmroziło

z drugiej strony - wygląda, że juz nie wisi
no tak Wenus może .....

dzięki

10. Data: 2012-06-07 20:38:00

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

MindDancer napisał(a):
> [...]
> postanowienie czystości bo daje siłę duchową,
> od przedwczoraj uszkodzenie kręgosłupa
> (trudności w poruszaniu się, siedzeniu, strach)

To jakieś stare lęki ci się śniły, teraz ludzie mają inne leki,
związane z fantyzmem religijnym Islamu i Chrześcijaństwa. To nawet ma
odbicie w horrorach, gdzie dziwny wirus powoduje wściekłość u ludzi .
Mnie się często śnią takie leki, że wsiadam w Busa i jadę po świnie na
wieś, aby sobie uwędzić świniaka. I tak już z trasy widzę, że świniaki
biegają za sobą po polach, więc dobrobyt na wsi mają. Wieżdzam dalej i
próbuje złapać chłopa aby kupić świniaka, ale chłopa nie ma ,a na
podwórku bawią się świniaki w takiej piaskownicy dla dzieci, co
powoduje że myśle że nikogo nie ma bo by przegonił z pisakownicy do
zagrody. Jadę do sklepu wiejskiego, bo tam pewnie kogoś złapie i
szukając sprzedawce denerwuje się ,że mój przyszły wędzony obiad biega
po podwórku sklepu i spija alkohol z porzuconych butelek . Wtenczas
myślę że jak zjem takiego świniaka to będe pijany i niepokoi mnie co
jeszcze te świnie spożywają. Tak więc wkurwiony czekając na sprzedawcę
postanowiłem odgonić prosiaka, który kręci w pobliżu butelką od wódki,
czerwonym ryjem. Tak więc wywalam prosiakowi kopa i ku memu
zdziwnieniu słyszę --kurwa, od świniaka i robi mi się strasznie głupio
że skopałem sprzedawcę i się budzę . Po takim śnie rano z nieufnością
spoglądam na szynkę.;)

Postępowym mamusiom :->
Propaganda
Cuda w Polsce