infekcje z przedszkola

1. Data: 2009-10-29 19:40:53

Temat: infekcje z przedszkola
Od: "emyo" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam 3,5-letnie dziecko. Odkąd chodzi do przedszkola tj. od września ma
praktycznie bez przerwy infekcje. Nie gorączkuje ale z nosa leci mu jak z
kranu. Jak sobie radzic z tym problemem. Aplikujemy w niego tran, witaminy,
herbate z miodem i cytryną. Co można zrobić jeszcze oprócz ciągłych wizyt u
lekarza, który w kółko zapisuje to samo czyli bioparox + syrop na kaszel.
Czy trzeba się tym tak bardzo przejmować i czy to kiedys minie - mam na
myśli nabycie odporności.

i jeszcze jedno czy mały może pić szałwię?

pozdr

4539 (20091024) __________

2. Data: 2009-10-29 20:35:54

Temat: Re: infekcje z przedszkola
Od: "BUC" <3...@a...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emyo" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wirusow 4539 (20091024) __________
>
> Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Nie będę sie rozpisywał, ale skoro nie gorączkuje, to może warto by było
pomyślec o alergii np. na roztocza, gzyby Alternaria lub Cladosporium.

3. Data: 2009-10-29 23:09:51

Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"emyo" <e...@o...pl> wrote in message
> [...]
> wirusow 4539 (20091024) __________
>
> Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

Być może są to objawy alergii ?

Szałwi pić dziecko nie powinno.

Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/

4. Data: 2009-10-30 01:36:25

Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

emyo pisze:
> [...]
> lekarza, który w kółko zapisuje to samo czyli bioparox + syrop na kaszel.
> Czy trzeba się tym tak bardzo przejmować i czy to kiedys minie - mam na

Robią straszne przeciągi jak dzieciaki leżakują...po to, żeby dzieciaki
chorowały a one się nie przepracowały.

> i jeszcze jedno czy mały może pić szałwię?

A po co? Lepiej miętę mu dawaj.

--
animka

"Leki" na wirusy pomagaja na bakterie ?
Badanie oka u niemowlaka
Grypa?! Co jest?!
Re: reumatyzm --> chore serce
Uzyskanie odszkodowania za udzial w wypadku