Kora

1. Data: 2002-09-19 20:30:51

Temat: Kora
Od: "Boguś" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
będę potrzebował duzych ilości kory do mojego ogrodu, gdzie najtaniej mozna
dostać -/ woj. małopolskie/

2. Data: 2002-09-19 21:22:30

Temat: Re: Kora
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boguś" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> będę potrzebował duzych ilości kory do mojego ogrodu, gdzie najtaniej
mozna
> dostać -/ woj. małopolskie/

Jeśli chcesz to skontaktuję Cię z odpowiednim nadlesnictwem.
Pytanie: Co to są duże ilosci?
Pozdr

3. Data: 2002-09-19 21:25:40

Temat: info: kora
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

45 PLN za metr przestrzenny kory sosnowej. Świeżutka, pachnie
rewelacyjnie. Kupiłem 40m3 i jestem zadowolony, z tym, że firma
jest z Ostrowa Wlkp. Jeżeli chcesz podeslę numer na priva i sobie
ustalisz dalsze warunki, transport itp. Kora jest prosto z papierni.

Jest jeszcze w tej samej miejscowości kora mieszana tzn. iglasto
-liściasta. Cena niższa (już nie pamietam ile dokładnie). Jak bedziesz
kciał namiary - pisz na priv: s...@p...wp.pl Pozdrawiam ...

smokol

4. Data: 2002-09-20 07:23:24

Od: "bobee" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> będę potrzebował duzych ilości kory do mojego ogrodu, gdzie najtaniej
mozna
> dostać -/ woj. małopolskie/

pojedz do najblizszego tartaku i uprzatnij im teren, jeszcze ci podziekuja

pozdr.

5. Data: 2002-09-22 05:29:12

Temat: Re: info: kora
Od: "wandaro" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik smokol <s...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:amdev7$obc$...@n...tpi.pl...
> 45 PLN za metr przestrzenny kory sosnowej.
wow w Puszczy Piskiej metr drzewa lisciastego 29 PLN + 7%, a kora w Piskiej
Sklejce za free, tylko transport Cie kosztuje, ale niestety to nie
Malopolskie.

6. Data: 2002-09-22 09:45:47

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znasz telefon lub adres?

--
pozdrawiam Ela

7. Data: 2002-09-22 21:36:14

Od: mm01 <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik smokol napisał:
> [...]
>
> Jest jeszcze w tej samej miejscowości kora mieszana tzn. iglasto
> -liściasta. Cena niższa (już nie pamietam ile dokładnie). Jak bedziesz

w Ostrowie Wlkp nie ma papierni, tylko producent skleji - "Wielkopolskie
Zakłady Sklejek "Sklejka Eko SA""

pozdrawiam
Mariusz M.

8. Data: 2002-09-22 21:41:54

Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Firmy produkujące sklejkę oferują korę, ale głównie z drzew
liściastych albo korę mieszaną. Zależy do czego chcesz jej użyć.
Pod iglaki (dokładnie sosny) odradzano mi kore mieszaną
ze względu na niekorzystny wpływ garbników z kory liściastych
na drzewa iglaste ...

smokol

9. Data: 2002-09-24 20:51:55

Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A i owszem, są zakłady sklejki, ale jest też firma wożąca
ową korę "iglastą" z papierni. Firma jest z Ostrowa, ale
papiernia jest w Świeciu. Ci z Ostrowa mają tam jakies
swoje układy ... ot tyle :)))

Re: Lesczyna
Fuksje i hortensje (co w zimie)?
muszki i kaktusy