info o obnizce revlonu - wroclaw

1. Data: 2004-10-29 10:03:52

Temat: info o obnizce revlonu - wroclaw
Od: "Reniaszka " <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zawiadamiam wroclawianki, ze w Super-Pharm we Wroclawiu jest obnizka
colorstay Revlonu o 25 % (tylko tego produktu Revlonu). Wlasnie kupilam i
jest jeszcze wybor kolorow.
Pozdrawiam - R.

1. Data: 2004-11-02 19:26:53

Temat: Re: info o obnizce revlonu - wroclaw
Od: "ivona" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... w drogerii w Rynku też jest obniżka podkładów Revlona z 70-kilku do
bodajże 52 zł. pisze na wypadek gdyby ktoś miał bliżej do Rynku we
Wrocławiu niż do tych super-jak im tam...
ivona

1. Data: 2004-11-03 07:36:37

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawiadamiam wroclawianki, ze w Super-Pharm we Wroclawiu jest obnizka
> colorstay Revlonu o 25 % (tylko tego produktu Revlonu).

w gazetach widziałam reklamę Revlon, z której wynikało, że jest to
ogólnopolska obniżka ceny podkładu Colorstay ("starego")

1. Data: 2004-11-04 11:10:37

Od: "ivona" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a w niektórych drogeriach we Wrocławiu, w tym w Rynku, obniżka dotyczy
colorstay'a zarówno "nowego" jak i "starego" !!! aktualna cena 54 zł (z
70-kilku) !!!
iv.

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> w gazetach widziałam reklamę Revlon, z której wynikało, że jest to
> ogólnopolska obniżka ceny podkładu Colorstay ("starego")

Co bardziej sprzyja urodzie ruch czy wprost przeciwnie drzemka?
[wroc] propozycja spotkania
Masażysta leczniczy - Kraków gdzie?
Bvlgari
tradzik